Скільки коштує корпоративний сайт, сайт-візитка чи інтернет-магазин – це перше питання, яке цікавить кожного замовника, який вирішив замовити веб-сайт. Ціна на розробку сайту залежить безпосередньо від витраченого часу створення цього ресурсу. А як визначити звичайному користувачеві, скільки знадобиться часу на створення веб-сайту – запитайте ви. Створення логотипу, фірмового стилю, індивідуальний дизайн, взаємодія з базами даних – це значно збільшує вартість сайту. Виготовлення сайтів недорого – цю фразу можна забути. Ціна на розробку сайту залежить від розміру проекту, сайт односторінковий або з п'яти сторінок, логічно, що коштуватиме набагато дешевше, ніж зі ста. Крім того, істотну роль, не приховуватимемо, грає і ваше місцезнаходження, оскільки вартість створення сайту у Києві чи Дніпрі буде дещо вищою, ніж у Черкасах чи Чернівцях. Але і в той же час, ціна на розробку сайту одного і того ж формату може значно відрізнятися, тут все залежить від виконавця, тобто. від студії, яка виконує роботу. Розробка сайтів - це великий бізнес, пропозиції якого визначаються попитом.

Скільки коштує сайт?

Витрати створення сайту залежать від того, у кого ви замовляєте. У середньому, у Києві вартість створення сайту з індивідуальним дизайном складає від 15 000 до 25 000 грн. Найдорожче коштують інтернет-магазини, корпоративні сайти, які мають великий набір функцій або робляться на замовлення художником. У будь-якому випадку це лише приблизна ціна, вартість проекту завжди розглядається індивідуально.

Індивідуально визначається вартість проекту зі складними функціями. Іноді замовники просять створити «простий сайт», але те, що на перший погляд клієнту здається простим, як правило, таким не є.

Як створюються сайти?

З чого складається вартість створення сайту? Скільки коштує створити сайт?

Розберемося у цих питаннях по порядку. Щоб сайт з'явився, потрібно:

  • розробити структуру сайту та погодити із замовником;
  • розробити індивідуальний дизайн та затвердити його;
  • створити інформаційне наповнення (контент, картинки), іноді воно надається замовником;
  • скидати його;
  • підключити до «двигуна» CMS (система управління сайтом), якщо замовник надалі хоче самостійно керувати сайтом – навчити його;
  • запрограмувати його (якщо потрібно);
  • зареєструвати домен та розмістити ресурс на хостингу;
  • протестувати наявність помилок, перевірити на коректне подання у всіх браузерах і всіх пристроях.

Над кожним етапом роботи працює певний фахівець: дизайнер, програміст, верстальник, копірайтер і таке інше. Якщо ми знаємо для чого потрібен ресурс, то розуміємо, що він повинен насамперед справляти враження, бути зручним для користувачів та коректно працювати.

Як ви вважаєте, яка візитка справить більше враження на клієнта? Роздрукована на офісному принтері з ПІБ та телефоном на білому тлі, вирізана акуратно ножичками або виконана на якісному папері, у професійній друкарні, з ексклюзивним дизайном та оригінально розробленим логотипом. Відповідь очевидна. Професійний підхід у вирішенні будь-яких завдань коштує певних витрат, але й результат від цієї роботи, безсумнівно, вартий того.

Сайт — це насамперед Ваша візитка, тільки ви не роздаєте її, а споживач сам знаходить її в Інтернеті. І важливо враховувати, що ваша візитка не єдина, яка знаходиться в мережі, а їхні мільйони, тому вона має бути конкурентоспроможною і виглядати краще за інших.

Але якщо ви вирішили, що вас влаштує і шаблонний дизайн, подумайте ще ось над чим. Жодна компанія не працюватиме собі на збиток. Співробітникам компанії потрібно надавати робоче місце, оплачувати рахунки за світло, інтернет та платити зарплату. Порахуйте, скільки чистого прибутку може вийти із сайту за 3000 грн. Окупається він тим, що один шаблон продається в сотні разів. Але він має бути універсальним, тому що такому ресурсу необхідно підлаштовуватися під будь-який бізнес від продажу нижньої білизни до будівництва будинків, тому код такого веб-сайту вкрай важкий, і такі сайти завантажуються дуже довго, що негативно позначається на їхніх позиціях у мережі.

Крім того, такий же дизайн можна побачити на багатьох інших ресурсах, наприклад, своїх конкурентів або партнерів.