Корпоративний сайт компанії має повністю відповідати фірмовому стилю. Це дозволить підвищити впізнаваність фірми та ступінь довіри до неї, оскільки автоматично створюється відчуття цілісності та надійності організації.

Створення фірмового стилю передбачає розробку єдиного оформлення (як кольорового, і графічного чи шрифтового), що дозволяє сприймати всі елементи компанії як єдине ціле. Обов'язковими його елементами є: фірмовий знак, візитна картка, іміджеві папки, фірмові бланки та як доповнення конверти. Всі ці елементи створюються після розробки логотипу. Цей елемент є основним, і включається до всіх складових фірмового стилю. Завдяки всім цим компонентам компанія має можливість вигідно виділитися на тлі конкурентів.

Веб дизайн сайту повинен обов'язково відповідати фірмовому стилю – це дозволить значно скоротити час на впізнаваність компанії для її клієнтів. Необхідно, щоб у ньому був присутній логотип. Весь ресурс може бути витриманий у стилістичному єдності з рештою продукцією, що містить у собі фірмовий стиль. Не слід забувати також про розташування блоків на сторінці. Вони мають збігатися з рештою поліграфічної продукції, що містить розпізнавальні знаки фірми. Створення корпоративного сайту має відбуватися поетапно, відповідно до вимог та побажань клієнта.

Багато ресурсів роблять дуже поширену помилку: вони роблять ставку на дизайн, але зовсім забувають про контент. Однак більшість користувачів приходять на сайт за інформацією. Не отримавши її, вони навряд чи захочуть повернутись. Цього можна уникнути, якщо замість сайту-візитки, що містить інформацію лише про саму компанію, зробити повноцінну розробку корпоративного сайту під ключ. Крім детального опису організації подібний ресурс містить ще й безліч інформації, яка могла б бути корисна як клієнтам, так і людям, що просто цікавляться. Це дозволяє значно збільшити трафік, а отже, і продаж. Окрім цього портал дає більше можливостей для пошукової оптимізації та просування. Завдяки цьому підвищується позиція ресурсу у видачі пошукової системи, а це своєю чергою позитивно відбивається на іміджі компанії.

Однак корпоративний сайт або портал має і мінус - його розробка вимагатиме великих витрат від компанії, причому як матеріальних, так і тимчасових та інформаційних. Це ж можна сказати про подальшу його підтримку та розвиток. Однак ті можливості та вигоди, які пропонує даний ресурс, зможуть з лишком окупити витрати, що були понесені в процесі розробки.