Види сайтів для бізнесу

Інтернет магазин

Розробка інтернет-магазину ведеться з найскладнішою структурою в порівнянні з іншими видами продають веб-ресурсів. На ньому розміщено багато товарів, які можуть бути розподілені за окремими каталогами. Будь-який товар можна додати до кошика та сплатити. Для цих можливостей розробляється спеціальний функціонал.

Для зручності роботи користувачів сайт магазину пропонує завести особистий кабінет, в якому можна стежити за місцезнаходженням замовлення, наявністю товару, акціями та бонусами.

Етапи розробки сайту, що продає

Продаючі веб-сайти можуть бути кількох типів, розглянемо їх докладніше:

Landing Page

Це односторінковий веб-ресурс, спеціально створений для залучення користувачів на основний сайт компанії. Окрім цього, розробка landing page може бути чудовим майданчиком для просування якогось нового товару чи послуги у мережі. На цій сторінці розміщується найбільш приваблива та важлива інформація про товар, яка мотивує відвідувача зробити покупку.

Крім оффера на головному екрані такого веб-сайту можна побачити такі блоки:

  • основна інформація про товар,
  • переваги продукту,
  • відгуки про нього,
  • порядок роботи,
  • сертифікати,
  • і т.д.

Розділи можуть відрізнятися, але їх основне завдання – піднести продукт у кращому світлі, розповісти про його переваги та специфіку, щоб залучити якнайбільше потенційних покупців. Не варто забувати і про акції, які обов'язково повинні бути на такій сторінці, щоб спонукати потенційного клієнта залишити заявку або зробити покупку.

Сайт візитка

У послуги створення сайтів для бізнесу входить розробка сайту-візитки, який стане віртуальною презентацією компанії в мережі. Зазвичай візитку роблять лише кілька сторінок, у яких міститься:

  • основна інформація про бізнес, фірму;
  • інформація про товари та послуги;
  • ціни;
  • форми зворотнього зв'язку;
  • контакти.

Цієї інформації достатньо всім зацікавленим користувачам для оформлення замовлення.

Корпоративний сайт

Цей ресурс розробляється з метою іміджевої складової, презентації та реклами конкретного продукту чи послуги. Його завдання полягає у приверненні уваги відвідувачів до товару чи послуги.

Розробка корпоративного сайту не перевантажена зайвою інформацією та основний акцент зроблено на:

  • унікальний дизайн,
  • професійні фотографії,
  • анімації,
  • контент.

Ресурс привертає увагу своєю яскравістю та натуралістичністю. У відвідувачів складається враження, ніби вони побачили товар наживо. А таймери зі зворотним відліком, які часто розміщують на таких ресурсах, ще більше стимулюють потенційного покупця зробити замовлення.

У пошукових системах можна знайти безліч однотипних веб-ресурсів, створених за однаковими шаблонами, що мають схожий функціонал і структуру. Навіть описи товарів та послуг на таких сайтах мають схожу структуру.

Ось чому власникам сайтів, які дійсно хочуть привернути увагу аудиторії та реалізувати свої товари та послуги, так необхідна послуга розробки сайту для бізнесу, іншими словами – веб-ресурсу, що продає. Саме такий сайт, за умови, що його створення буде довірено професіоналам, які добре знають свою справу, допоможе вивести ваш бізнес на новий рівень.

Сайт для бізнесу – це веб-ресурс, що підвищує продажі в інтернеті. Головна мета цього ресурсу – спонукати потенційних клієнтів робити цільові дії, реєструватися на сайті, надсилати онлайн заявки, робити замовлення.

Послуга створення сайту для бізнесу в Луїа передбачає кілька основних етапів, виконання яких дозволяє нам запускати якісні та надійні сайти для наших клієнтів.

Аналіз конкурентів

Перш ніж створити сайт для бізнесу, розробник повинен ретельно проаналізувати конкурентів клієнта та їх пропозиції. Основна мета аналізу ресурсів конкурентів – знайти найефективніші прийоми та функції, які дозволяють успішно продавати товари. Крім цього важливо проаналізувати ринок та потреби цільової аудиторії замовника.

Складання ТЗ

Щоб скласти технічне завдання, розробники повинні отримати від замовника всі необхідні для успішної розробки та просування ресурсу дані. Тому важливо ще на початкових етапах робіт отримати від замовника таку інформацію:

  • переваги його бізнесу чи товарів,
  • повний спектр послуг,
  • історію та цінності компанії.

Прототип

Щоб на початкових етапах роботи замовник розумів, як виглядатиме його майбутній сайт, створюється інтерактивний прототип. З його допомогою можна без будь-яких витрат та втрат виправити можливі помилки та скоригувати структуру майбутнього веб-сайту.

Структура сайту

Грамотно розроблена структура сайту передбачає чітке та впорядковане розташування його сторінок за заздалегідь наміченою розробниками схемою. Структуру у разі часто називають ієрархією.

Структура дозволяє визначити кількість сторінок, які будуть на веб-сайті, і як швидко користувач зможе знайти потрібну інформацію та перейти з однієї сторінки на іншу.

Оформлення сайту

Оформлення сайту повинно відповідати його специфіці, товарам і послугам, що просуваються. Якщо ваш сайт присвячений будівельній тематиці, не варто копіювати оформлення ресурсів про гаджети чи науку. Вибирайте оформлення, виходячи зі специфіки та особливостей бізнесу, аналізу ринку та потреб цільової аудиторії.

Контент

Для продає сайт контент відіграє важливу роль. Тому насамперед розробляється саме він. Тільки після створення, обговорення та затвердження контенту можна розпочати розробку дизайну та структури веб-ресурсу.

Логотип та фірмовий стиль

Основою просування та маркетингу сайтів для будь-якого бізнесу є логотип, а також розробка фірмового стилю компанії – вони виступають як «обличчя» фірми в мережі та створюють у покупців унікальний образ, який асоціюється саме з тією компанією, для якої він був розроблений.

Фірмовий стиль для будь-якої організації створюється з таких елементів, як:

  • символіка компанії,
  • фірмові кольори,
  • унікальний шрифт,
  • логотип.

Усі ці елементи мають бути підпорядковані загальної концепції компанії, відповідати її стилю та виділяти її унікальні особливості.

Друкарня

Унікальні та красиві шрифти на сайті відіграють важливу роль у процесі залучення та утримання уваги аудиторії. Вибирайте шрифти, які відповідатимуть тематиці ресурсу. Не забувайте, що не всі шрифти можуть коректно відображатись на різних пристроях та браузерах.

Як правило, розробники вибирають для створюваних веб-сайтів один або два шрифти. Використання більшої кількості різних шрифтів не вселяє користувачам довіри до вашого ресурсу.

Поєднання квітів

Для кожного сайту дизайнери підбирають унікальну палітру кольорів, в якій містяться корпоративні кольори компанії. Важливо, щоб єдність оформлення та однакове поєднання кольорів зберігалося у всьому, починаючи від оформлення веб-сайту, до друкованої рекламної продукції для компанії замовника.

Важливо враховувати, кожен колір, як та його поєднання, викликають в людини певні емоції. Ось чому підбирати палітру кольорів необхідно таким чином, щоб вона підкреслювала специфіку діяльності замовника або його товарів, і викликала у споживачів асоціативний ряд.

Адаптивна версія

Послуги розробки чи просування сайту сьогодні важко уявити без створення та запуску його адаптивної версії. Особливо актуальною є така версія для ресурсів, орієнтованих на продаж товарів та послуг.

Переважна частина цільової аудиторії будь-якого сучасного бізнесу – це користувачі мобільних пристроїв. І саме зі смартфонів чи планшетів ваші потенційні клієнти шукають товари чи замовляють різноманітні послуги.

Якісний сучасний веб-сайт обов'язково повинен мати адаптивну версію, яка однаково коректно відображатиметься як на великих екранах комп'ютерів або ноутбуків, так і на маленьких екранах смартфонів. Важливо, щоб усі елементи сайту під час завантаження на смартфоні залишалися на своїх місцях та нікуди з'їжджали.

Продавець-сайт – це важливий інструмент для реалізації послуг та товарів в інтернеті. Будь-який сучасний бізнес, який хоче рости і розвиватися, прагне завести індивідуальний веб-сайт зі своєю продукцією, її детальним описом та можливістю онлайн-покупки товарів.

Довірити створення веб-сайту, що продає, можна тільки професіоналам, які знають ефективні методи розкручування, а також способи завоювання довіри та отримання лояльності клієнтів до вашого продукту.