Розробка інтернет сайтів, призначених для комерційних цілей, повинна здійснюватися за певними правилами, які рекомендує Google для веб-майстрів. У цій публікації наведено основні рекомендації, спрямовані на те, щоб ця пошукова система добре ранжувала інтернет-сайт.
Щоб розробити інтернет сайт, який добре ранжуватиметься, важливо пам'ятати, що пошуковик Google - це просто робот.
Для того, щоб пошукова машина «прочитала» всю інформацію, що знаходиться на сайті, необхідно при проектуванні виконувати певні правила. Дотримання цих рекомендацій позбавить помилок, які можуть негативно вплинути на позицію сайту в результатах пошуку.
Завдання пошуку Google максимально швидко та точно привести користувачів до відповіді на їхні запитання
- Сайти створюються для користувачів. І не просто для краси, а щоб допомогти у вирішенні певних завдань.
- Ресурс матиме успіх лише тоді, коли тексти на сайті відповідатимуть на пошукові запити користувачів.
- Якщо сайт зможе краще відповісти на запитання користувачів, то велика ймовірність, що саме він займатиме перше місце в пошуковій видачі за відповідним пошуковим запитом.
Як же має виглядати головна сторінка на комерційному сайті?
Створюючи головну сторінку, подбайте про те, щоб користувач міг знайти цікаву для нього інформацію якнайшвидше і простіше. А також, щоб інформація була актуальною та корисною.
При ранжируванні пошукової роботи Google віддає перевагу сторінкам, на яких вся інформація доступна і легко читається, а не розбита на багато дрібних блоків, які губляться серед рекламних банерів.
Головна сторінка будь-якого сайту має містити текстову назву компанії. Якщо назва – абревіатура, розшифруйте її. І не забудьте вказати на видному місці телефон для зв'язку – часто відвідувачі шукають саме його.
З головної сторінки користувач повинен мати можливість перейти до основних розділів сайту, таких як:
- Каталог послуг та товарів
- Контакти
- Про компанію
- Знижки, акції
- Популярні товари
Наповнення головної сторінки комерційного інтернет-сайту
Технологія розробки сайту повинна враховувати, що головна сторінка повинна містити лише найважливішу інформацію про компанію. Здебільшого користувачі не схильні читати розлогі тексти, тому виберіть основне і коротко висвітлить на Головній.
- Якщо оформляється домашня сторінка Інтернет-магазину, її не варто перевантажувати інформацією про компанію. Краще більше розповісти про асортимент та організувати комфортну навігацію. Окрім асортименту Інтернет-магазину користувачів завжди цікавить вартість товарів, тому Google радить зазначати і ціновий діапазон.
- Головна сторінка сайту візитки може містити інформацію про переваги компанії, завдяки яким організація може вигідно конкурувати зі подібними до профілю компаніями. Також на лицьовій сторінці можна розмістити рекомендації партнерів, клієнтів та інших авторитетних джерел.
- Google не радить розміщувати на головній сторінці та на сайті в цілому інформацію, яка не стосується діяльності компанії. Намагайтеся не перестаратися, наприклад, із контекстною рекламою, яка веде користувача на інші сайти.
- Найчастіше оновлюйте інформацію на сайті. Якщо інформація застаріла, відвідувачам здаватиметься, що фірма також запущена, як і її сайт.
Мета теги головної сторінки – обов'язково потрібно заповнити при розробці комерційного інтернет сайту
За рекомендаціями Google, для полегшення роботи пошукового роботу та отримання найбільш релевантних сторінок слід заповнювати мета-теги з інформацією про компанію:
- Title
- Description
- Keywords
При розробці інтернет-сайту пам'ятайте ГОЛОВНЕ: відповідайте на запитання своєї ЦА
- Необхідно враховувати при створенні дизайну особливості продукції та цільової аудиторії. Якщо сайт продає вироби ручної роботи з металу, дуже важливо буде додати фотографії цих виробів. Якщо сайт спеціалізується на продажу піску або алебастру, то навряд чи безліч фотографій цього продукту вплинуть на вибір користувача.
- Дизайн може бути тематичним. Сайт магазину одягу або салону краси має бути красивим та якісним по дизайну. Будівельному гіпермаркету потрібна функціональність, а зовнішня краса буде зайвою.
- Google радить постійно вивчати аудиторію вашого сайту та сам сайт. Регулярно аналізуйте головну сторінку, щоб розібратися, хто ваш користувач і яка його поведінка на вашому сайті.
Вам потрібна розробка сучасного сайту, щоб залучити максимум клієнтів, але залишилися питання, зателефонуйте нам, щоб отримати консультацію, або заповніть форму, щоб замовити сайт. Бажаємо успіху та процвітання вашому бізнесу!