Давайте розглянемо, що ж являє собою розробка корпоративного сайту. Корпоративний сайт – це віртуальне представництво вашої компанії у глобальній мережі Інтернет. Якщо ви займетеся розробкою сайту, який представлятиме вашу компанію в інтернеті, ви отримаєте чудову можливість залучити нових клієнтів та ділових партнерів. Корпоративний сайт підніме вашу ділову репутацію на новий рівень – тисячі потенційних клієнтів зможуть ознайомитися з інформацією про ваші товари чи послуги та скласти потрібну думку про вашу компанію.
Варто, однак, відзначити, що розробка сайту компанії – це не така проста справа, як може здатися не перший погляд. Найкраще розробку корпоративного web-сайту довірити професіоналам, які мають багаторічний досвід роботи у сфері створення сайтів.
Насамперед, дизайн корпоративного сайту має відповідати фірмовому стилю вашої компанії та мати зручну та зрозумілу навігація. Нерідко розробка сайту компанії включає створення системи управління вмістом, тобто, як кажуть професіонали CMS або "движок". "Рух" корпоративного сайту в обов'язковому порядку повинен бути дуже простим, але в той же час потужним.
Простота "движка" сайту передбачає, що ним без особливих проблем зможе користуватися практично будь-який співробітник вашої компанії, не вдаючись до допомоги web-програміста. Потужність CMS характеризується її функціональністю. "Рух" з високою функціональністю дозволить вам швидко і ефективно доводити нову інформацію про ваші товари та послуги, як до потенційних, так і вже до існуючих клієнтів.
Як згадувалося вище, створення сайту компанії – дуже непроста справа. Тому нагадаємо ще раз – довіряти розробку сайту слід лише кваліфікованим професіоналам. У цьому випадку ви отримаєте саме те, що вам потрібно, а ваш сайт з часом почне приносити все більший і більший прибуток.
Тепер розглянемо, які завдання має вирішувати корпоративний сайт. Коли роботи з розробки сайту компанії закінчені, можна приступати до його розкручування, тобто залучення цільових відвідувачів. Але залучити цільових відвідувачів – це лише половина справи. Їх ще потрібно утримати і згодом перетворити на клієнтів компанії. Власне, це і є одним із головних завдань корпоративного сайту.
Щоб перетворити цільових відвідувачів на клієнтів, корпоративний сайт повинен донести до аудиторії якомога більше інформації про вашу компанію, а також ваші товари чи послуги. Тому його контент, тобто вміст, має чітко відповідати на питання, чим саме займається ваша компанія, і які товари чи послуги вона пропонує. Це і є другим головним завданням корпоративного сайту.
Отже, корпоративний сайт повинен вирішувати два головні завдання – конвертувати цільових відвідувачів у клієнтів і доносити до них вичерпну інформацію про вашу компанію, її товари чи послуги. Про те, як це зробити найефективніше, слід подумати ще на етапі розробки сайту.