Корпоративний сайт – важливий та корисний для будь-якої сучасної компанії ресурс. Ось чому процес його розробки потребує особливої ​​уваги та грамотності з боку розробників. Розробка корпоративного сайту передбачає декілька основних етапів.

  • визначення та узгодження цілей створення порталу, заповнення брифа-анкети,
  • розрахунок вартості розробки,
  • розробка технічного завдання та його узгодження,
  • фінальна оцінка проекту,
  • розробка структури сайту,
  • опрацювання деталей макета, створення прототипу сайту,
  • встановлення CMS,
  • розміщення унікального контенту клієнта,
  • затвердження створеного проекту за наданим клієнтом технічним завданням,
  • перенесення сайту на хостинг клієнта,
  • різні доопрацювання,
  • обслуговування та подальша підтримка сайту.

Кожна сучасна компанія, яка просуває свої послуги та товари в інтернеті, повинна мати якісний корпоративний портал. Такий сайт буде корисним як для співробітників компанії, так і для її клієнтів.

Як правило, такий ресурс має дві основні цілі: залучення нових клієнтів і підвищення лояльності вже наявних. Для цього на сайті розміщують докладну інформацію про компанію, сферу її діяльності, товари та послуги, що надаються. Потрапляючи на корпоративний сайт, відвідувач повинен швидко і просто знаходити інформацію про вартість послуг або продуктів, їх характеристики, а також інформацію про переваги компанії та переваги співпраці з нею.

Завдання корпоративного сайту

Як уже говорилося вище, основними цілями таких порталів є надання клієнтам постійного доступу до інформації про діяльність підприємства, його товари та послуги.

Іншим важливим завданням сайту є надання потенційним клієнтам можливості зробити онлайн замовлення. Ця можливість має бути доступна користувачам 24/7.

Встановлення зворотного зв'язку із клієнтами також досягається шляхом грамотного використання корпоративного сайту. На порталі можна регулярно розміщувати опитування, рубрики FAQ або форуми.

Корпоративний веб-сайт дозволяє отримати електронні адреси користувачів для своєчасного інформування їх про важливі події та акції за допомогою масового розсилання.

Якісний сучасний сайт дозволить покращити імідж компанії та підвищити лояльність її клієнтів. З'являється чудова можливість утримання старої та ефективного залучення нової цільової аудиторії.

Залежно від сфери діяльності компанії цілі та функції корпоративного порталу можуть відрізнятися. Але зрештою всі вони мають бути спрямовані на підвищення іміджу фірми, розширення її географії роботи, пошук партнерів та підвищення продажів.

Розробка сайту для вашої компанії Лума - це розробка всіх потрібних вам параметрів веб-ресурсу, а також регулярне доопрацювання порталу в процесі розвитку вашого бізнесу.

Замовити корпоративні сайти для компаній будь-яких сфер діяльності можна досить просто, заповнивши бриф на розробку сайту в режимі онлайн. Фахівці агентства не просто розроблять сайт для вашої компанії, а й складуть повноцінний бізнес-аналіз для його розвитку.