Формуванню іміджу компанії багато в чому сприяє розробка корпоративного сайту. Фірмовий стиль компанії обов'язково має бути інтегрований у дизайн корпоративного сайту. Це забезпечує впізнаваність та запам'ятовуваність бренду.

Імідж фірми – це її образ, створений у головах потенційних клієнтів. Для одних компаній імідж має першорядне значення, а для інших він менш важливий. У другому випадку часто важливі лише обсяги продажів, причому вони практично не залежать від іміджевої складової.

Імідж компанії матиме вирішальне значення для потенційних клієнтів, коли компанія займається наданням будь-яких послуг. Пов'язано це зазвичай про те, що надання послуг передбачає наявність високого професійного рівня співробітників. Якщо вони справляються зі своїми обов'язками на «відмінно», компанія матиме хорошу ділову репутацію.

Багато компаній мають свій корпоративний сайт, який дозволяє залучити потенційних покупців із мережі Інтернет. Але далеко не всі власники компаній оцінюють реальну значущість такого корпоративного сайту щодо формування іміджу їхнього бізнесу.

Для клієнтів, які просто приходять до вашого офісу, цим самим «обличчям» буде:

  • будинок офісу,
  • внутрішнє оздоблення приміщення,
  • зовнішній вигляд співробітників та манера їх спілкування.

Сайт є «ОБЛИЧЧЯМ КОМПАНІЇ» для тих людей, які знайомляться з вашим бізнесом виключно за допомогою інтернету (а це може бути досить велика аудиторія).

Сайт – це важливий інструмент формування іміджу фірми саме в очах інтернет-користувачів. Тому дуже важливо використовувати цей інструмент за повною програмою. Після відвідування вашого сайту у потенційного клієнта має сформуватися чітка картинка вашого бізнесу та залишитись приємне враження від вашого сайту.

Які важливі акценти необхідно зробити під час розробки корпоративного сайту:

  • Людина повинна розуміти, що ви уявляєте, яка історія створення фірми і який досвід роботи співробітників.
  • Клієнт повинен дізнатися максимум інформації про товари чи послуги, що надаються.
  • Діяльність компанії має бути максимально прозорою в очах потенційного клієнта. /li>
  • Йому потрібно навіяти дві основні речі – це вигода (від придбання товарів саме у вас) та безпека (фінансова безпека угоди).
  • Для того, щоб клієнт усвідомив вигоду придбання товару, потрібно показати товар у найкращому світлі, відзначивши ті переваги, які будуть найбільш корисні покупцеві. Якісь натяки на безпеку угоди можуть дати позитивні відгуки інших покупців (доцільно зробити відповідний розділ).
  • Також можна вказати нормативні акти, згідно з якими ви провадите свою діяльність.

Помилки розробки корпоративного сайту:

При розробці корпоративного сайту, пам'ятайте, що він повинен бути серйозним, стриманим, але при цьому цікавим. У цьому випадку він справді допоможе сформувати позитивний імідж вашої компанії. Нижче перерахуємо типові помилки на корпоративному сайті, які негативно впливають на імідж фірми.

  • Сайт є недопрацьованим (відсутній контент на ряді сторінок, відсутні певні структурні блоки, не працює якийсь важливий функціонал). Така незакінченість сайту може сказати вашим потенційним клієнтам про те, що сам бізнес є не до кінця налагодженим та успішним.
  • Сайт надто маленький за обсягом. Характерний приклад – інтернет-ресурс великої корпорації складається із 10-20 сторінок. Тобто втрачається високий статус компанії в очах користувачів. Багато хто навіть подумає про те, що компанія напевно не така велика і успішна, раз сайт у неї настільки маленький і простий.
  • На сайті є багато зайвого. Наприклад, багато анімації, спецефектів, flash. Багато корпоративних сайтів мають на увазі наявність стриманого дизайну в м'яких тонах. Завдання такого дизайну полягає не в залученні користувачів яскравими кольорами та ефектами, а в тому, щоб вони не відволікалися від контенту.