Стрімкий розвиток Інтернету змушує все більше організацій та компаній України приділяти увагу такій складовій ведення бізнесу, як створення сайтів; Київ – не виняток. Розробка web-ресурсів з екзотичної професії поступово перетворюється на цілу галузь. Почасти від того, яким буде створюваний проект, залежить успіх бізнесу в цілому.
З чого починається розробка сайту? Насамперед створення сайту, як втім, будь-якого Інтернет-проекту, починається з ідеї, яку за допомогою графіки та текстів необхідно втілити в те, що ми називаємо web-сайтом. Рекомендується всебічно продумати політику подачі інформації для користувача Інтернету, виходячи з того, що саме ви хочете до нього довести, який матеріал дає максимально важливі відомості про діяльність вашої організації або вас особисто. Звичайно ж, найбільшу важливість як для пошукових інтернет-систем, так і для відвідувача сайту має текстовий блок. Саме в ньому сконцентрована інформація, важливість якої визначає появу відвідувача на web-ресурсі. Текстове наповнення під час створення сайту має бути продумане на стадії розробки кожної сторінки. Тексти мають бути зрозуміло складені та грамотно написані;
Але, як би там не було, користувачі Інтернету на першому етапі знайомства з інтернет-сторінкою шукають очима переважно графічну інформацію. Це як дитина, яка любить книжки виключно з картинками. В даному випадку, зображення на сайті допомагають зорієнтуватися користувачеві, допомагають зрозуміти, яка стосується тема, про що та чи інша стаття. Тому важливо підбирати зображення, як то кажуть, у тему. Зображення допомагають текстову організацію подачі матеріалу перевести в зручну форму, допомагають розкрити суть статті, або доповнюють його.
Створення «правильного» сайту, включає опрацювання дизайну, вибір колірного наповнення і наповнення контентного. Оскільки, як ми вже говорили, відвідувач звертає увагу на зображення, розміщені на сайті, необхідно приділити максимум уваги логотипу вашого проекту. У цій концепції, логотип – чи не візитна картка сайту загалом. Так звана «шапка» сайту має нести інформацію про те, чому присвячено ресурс. Як правило, логотип розташовують у верхній частині "шапки" з лівого боку.
Низ сторінки, або як його називають «підвал» (футер) також не варто «обділяти» увагою. Ознайомившись із змістом сторінки, користувач, якщо його зацікавить подана інформація, має максимально швидко знайти адресу підприємства та інформацію про способи зв'язку з представниками організації. Тому саме тут рекомендується розмістити необхідні контактні дані.
За сучасних швидкостей і технологій виникає гостра необхідність розвитку такого напряму, як створення сайтів. Київ, віднедавна місто з мільйонним населенням, продовжує розвиватися. Кількість підприємств, які потребують реклами, невпинно зростає. Інтернет дає рівні шанси кожному, надаю величезні рекламні площі як новоствореної компанії, так і будь-якої компанії з історією, яка давно зарекомендувала себе на ринку послуг.