Середня вартість розробки інтернет-магазину у нашій студії від 10 тисяч гривень, залежно від індивідуальних параметрів вашого сайту.
Підхід до оцінки вартості корпоративних сайтів, застосовний і для інтернет-магазинів. Детально та окремо враховуйте витрати на володіння та придбання. Визначте всі значущі витрати (просування, реклама, технічна підтримка тощо). Ці дані стануть у нагоді при уточненні вашої бізнес-моделі, прогнозування виходу на точку беззбитковості, оцінці прибутку.
Ще в специфіці інтернет-магазинів варто врахувати:
Під інтернет-магазином ми розуміємо такий сайт, який дозволяє купити товар, сплативши його одразу за допомогою електронних засобів платежу. Магазини, де товари представлені тільки для вибору та замовлення (без оплати на сайті), правильніше називати інтернет-вітринами. Відмінність у цьому, що у витратах такі рішення відсутні статті підключення і оплату послуг платіжних сервісів.
Для повноцінних інтернет-магазинів різноманітність способів оплатити ваш товар чи послугу – спосіб зробити потенційну аудиторію ширшою. Оплачувати створення та підтримку всіх каналів оплат для власника невигідно, тому частіше вдаються до послуг платіжних агрегаторів (наприклад, таких як robokassa). За невеликий відсоток з кожної транзакції вам надається велика кількість безпечних способів оплати. Фінансові взаємини з платіжним агрегатором повинні фігурувати в колонці перманентних витрат, а підключення до агрегатора включатиметься у вартість придбання.
Логіка виконання замовлень може відрізнятись у різних компаніях. Філії, склади, правила замовлення та реалізації, контрольні точки та ролі співробітників у формуванні замовлень у різних фірмах відрізняються. Реалізація саме вашої бізнес-логіки в системі керування інтернет-магазином — правильний хід, якщо ви не плануєте перебудови роботи всієї фірми під логіку шаблонного рішення.
Розробка цих індивідуальних елементів враховується у вартості придбання.
Можна припускати, що у вас є програми та бази даних, які допомагають здійснювати бізнес-процеси: складський облік, рух замовлень, обробку заявок, формування накладних, вирішення логістичних завдань тощо. Інтеграція інтернет-магазину з вже існуючими рішеннями (наприклад, на базі 1С-підприємства) допоможе вбудувати новий канал продажів у існуючу схему.
Також для торгових компаній, що працюють з великим номенклатурним списком, важливо відображати залишки, актуальні ціни, описи, відгуки та іншу інформацію про товар. Оновлювати ці дані щоразу "в ручну" для тисяч найменувань важко і підвищує вартість володіння. Інтегруючись із базами даних підприємства ваш інтернет-магазин може завжди відображати існуючу пропозицію у відповідності до закладених вами правил.
Підключення та налагодження модулів інтеграції також пов'язане із витратами на придбання інтернет-магазину та дозволяє знизити вартість володіння, підвищити цінність для споживача.
У вартість розробки інтернет-магазину необхідно включити елементи, пов'язані з організацією особистих зон відвідувачів в інтернет-магазині (особистого кабінету, історії замовлень, персонально-орієнтованих знижок, акцій тощо). Ці механізми підвищують конверсію, стимулюють повторні покупки, працюють на «сарафанний» канал залучення нових покупців.
В іншому, розробка та оцінка вартості інтернет-магазинів не відрізняється від інших сайтів - чим простіше функціональний набір, тим нижча ціна.