Створення інтернет-магазину на сьогоднішній день вважається необхідним кроком у просуванні фірми вперед, як, наприклад, друк візиток співробітникам компанії. Але інтернет-магазин також є особливим видом сайту: це промо-сайт і торгова точка в одному флаконі. Трапляються випадки, коли розробка інтернет-магазину затягується на кілька тижнів. І причиною цього може стати не недостатня професійна підготовка компанії-постачальника рекламних послуг, а особлива складність створення сайту такого рівня.

Інтернет-магазин як сайт відрізняється від промо-сайту або сайту-візитки відразу за декількома параметрами, що вигідно виділяє його і є причиною створення інтернет-магазину майже всіма великими фірмами. Тут ми наведемо лише деякі особливості такого сайту, як інтернет-магазин:

Спеціальна конфігурація сайту. Інтернет-магазин повинен містити повний каталог товарів (категорії, підкатегорії, підпідкатегорії тощо), пошукову систему (за сайтом загалом, за товарами, за певними рисами товару тощо), можливість замовлення через Інтернет та кошик та /або особистий кабінет покупця. Це мінімальний функціонал, який має бути врахований під час створення інтернет-магазину. Для розробки сайту, привабливішого та зручнішого для клієнта, знадобляться додаткові модулі, такі як слайдер із товарами зі знижкою, нескладні ігри для розваги тощо.

Висока відвідуваність сайту. Якщо сайт-візитка або промо-сайт, як правило, без його розкручування або просування в Інтернеті, може відвідувати 15-30 осіб на день, то інтернет-магазин збирає близько 300 осіб на день. Таким чином, створення інтернет-магазину не просто приваблює велику кількість потенційних клієнтів, а, отже, збільшує обсяги продажів, але й вигідно рекламує фірму.

Наявність всіх видів товарів та типів послуг. Інтернет-магазин, на відміну від сайту-візитки, може і повинен містити повну кількість товарів (або послуг), які може запропонувати компанія. Розробка інтернет-магазину, тому, може зайняти досить багато часу, але в результаті з'явиться ресурс, простий і зручний у використанні, на якому потенційний клієнт зможе точно знайти той товар, який йому потрібен.

Створення інтернет-магазину вигідне насамперед тим, що цей проект може рекламувати фірму, а й продавати її товари. Хоча останнім часом побільшало інтернет-магазинів, що продають продукти найрізноманітніших фірм (наприклад, інтернет-магазин одягу американських брендів).

Розробка інтернет-магізину стає все більш актуальною внаслідок того, що з кожним днем ​​збільшується кількість інтернет-користувачів, яким простіше замовити товар через мережу, ніж йти за ним кудись далі за кіоск на зупинці. Тому в інтернет-магазину стає все більше плюсів і в порівнянні зі звичайним, "реальним" магазином.

Розглянемо переваги розробки інтернет-магазину перед його аналогом у реальному світі:

Створення інтернет-магазину набагато дешевше, ніж відкриття торгової точки. Розробка інтернет-магазину хоч і вимагає більше фінансових вливань, ніж створення сайту-візитки або промо-сайту, але це, як правило, одноразовий платіж, який значно менший за ті кошти, які витрачаються на відкриття магазину в "реальному" світі.

Розробка інтернет-магазину займає менше часу та турбот, ніж відкриття простого магазину. Весь тягар робіт лягає на фірму-розробника сайту: вони займаються створенням дизайну, зручного функціоналу, особливих "фішок" для залучення клієнтів, заливкою товару в інтернет-магазин і т.д.

Интернет-магазин может вместить в себя неограниченное число товаров, которые будут удобно лежать на полочках в виртуальном пространстве - где нет давки или очереди в кассу. Интернет-магазин, созданный профессиональной командой разработчиков, гораздо удобнее, чем магазины "реального" мира, поэтому такие сайты становятся все более популярными в настоящее время. Кроме того, в сфере продаж существует особое правило "20:80", когда 20% товара составляют 80% прибыли организации. Соответственно, чем больше товаров, тем больше эти 20% - тем больше обороты и прибыль. Или, другими словами, тем больше денег при минимальных затратах. Интернет-магазин на сегодняшний день не облагается НДС. Более того, не нужно платить зарплату продавцам или погашать арендные выплаты.

Создание интернет-магазина оплачивается, как правило, один раз, и, в дальнейшем, расходы только на продвижение и поддержку сайта. Интернет-магазин может вместить в себя огромное число посетителей или потенциальных клиентов. Из этого следует, что разработка интернет-магазина выгодна тем, что число покупателей может быть практически неограниченно, т. к. в виртуальном мире нет рамок. Чем больше посетителей, тем больше покупателей, тем больше прибыль у компании. Интернет-магазин можно разместить сразу в нескольких городах или даже странах, при этом не нужно будет открывать новые филиалы, нанимать новые команды сотрудников и т. д. Если Вы хотите продавать Вашу продукцию за границей - Вам нужно всего лишь создать интернет-магазин на английском языке.

Можна зробити висновок, що створення інтернет-магазину може призвести до постійного збільшення прибутку. Головне, якщо Ви вирішили створювати інтернет-магазин, звернутися до команди професіоналів, щоб сайт справді виправдав покладені на нього надії, адже інтернет-магазин може збільшити прибуток у кілька разів.

Розробка інтернет-магазину вимагає злагодженої роботи професіоналів у цій сфері, тому що результатом їхньої праці має бути зручний як для користувача, так і для продавця сайт, адже це головний критерій на ринку інтернет-магазинів.