Багато покупок здійснюється через онлайн-майданчики. Вже через кілька років цей напрямок може стати основним способом продажу товарів та послуг, тому увагу підприємців привертають інтернет-магазини. Мати власний сайт для реалізації товарів чи послуг – це вигідно, зручно, практично. Створення інтернет-магазину не займає багато часу, а прибуток від електронної комерції може перевищувати дохід в офлайн-середовищі.

Користувачі вважають за краще купувати товари під час поїздок, сидячи на робочому місці та відпочиваючи вдома. Інтернет-магазини дозволяють не здійснювати зайвих рухів і робити покупку в кілька кліків мишею. Особливої ​​популярності набувають покупки через мобільний інтернет. Адаптація сайту під мобільні пристрої є важливим етапом розвитку бізнесу у Мережі.

Як створити інтернет-магазин?

Створити інтернет-магазин з нуля означає отримати веб-ресурс, повністю підлаштований під ваші вимоги та побажання. Ви можете зайнятися цим процесом самостійно або скористатися послугами агентства, що здійснює розробку інтернет-магазинів. Кожен спосіб має свої переваги та недоліки. Робіть свій вибір, виходячи з розміру бюджету створення сайту.

Якщо ви обмежені у коштах, слід віддати перевагу самостійній розробці, оскільки такий варіант менш витратний у плані фінансів. Однак приготуйтеся! Вам доведеться витратити багато часу на створення інтернет-магазину. Якщо часу немає, а гроші є, найкраще звернутися до агенції. Професійні розробники зроблять вам якісний веб-ресурс за короткий термін.

Етапи створення інтернет-магазину

Для створення успішного інтернет-магазину потрібно виконати велику роботу, що складається з декількох основних та безлічі додаткових етапів. Починати слід із проведення аналізу ринкової ніші та конкурентів. Не варто діяти навмання і розпочинати розробку сайту без попередньої оцінки галузі. Так ви можете вкласти багато коштів у справу, але не отримати очікуваний прибуток.

Незалежно від того, хто займатиметься створенням магазину – ви самі чи агенція, робочий процес включатиме наступні етапи:

  • Вибір ніші та товару.
  • Пошук постачальника.
  • Аналіз умов доставки.
  • Упорядкування технічного завдання.
  • Проектування сайту
  • Розробка дизайну та верстка.
  • Встановлення CMS, налаштування та інтеграція.
  • Наповнення вмістом.
  • Просування інтернет-магазину.
  • Регулярне оновлення та робота з покращення бізнес-процесів та сайту в цілому.

Проходження цих етапів є обов'язковим для створення якісного інтернет-магазину. У процесі роботи необхідно враховувати специфіку діяльності та адаптувати майданчик під вимоги цільової аудиторії. Ми розглянули лише найважливіші етапи створення інтернет-магазину. Їхній докладний огляд – це тема інших статей.