Щодня зростає кількість різноманітних сайтів у мережі Інтернет. Тому важливим завданням для будь-якої організації стає не просто саме створення сайту, а його виділення серед багатьох інших Інтернет-ресурсів.

Розглянемо ключові етапи цього процесу.

Першим етапом має стати опрацювання бізнес-плану. Для цього слід провести моніторинг ринку щодо пошуку подібних мережевих ресурсів і виділити їх основні переваги.

Далі необхідно визначитися з головною метою створення сайту, щоб вибрати засоби для його дизайну.

Розробка «скелету» сайту. Сайт – це особа компанії, яка має продавати товар чи послугу, а не просто інформаційним майданчиком. Він має враховувати інтереси потенційних клієнтів. Його структура має бути такою, що споживач, зайшовши на сайт, міг ознайомитись із пропозиціями. Зручне меню, гарний дизайн, грамотно сформульовані заголовки, функціональність сайту сприяють легкому сприйняттю інформації.

Підготовка інформації. Одне із завдань сайту – інформативність. Причому інформація, що знаходиться на його сторінках, має бути достовірною та актуальною. Оскільки потенційний клієнт, заходячи на сайт, намагається знайти потрібну йому інформацію. Це можуть бути прайс-листи, каталоги товарів чи статті з описом діяльності компанії. Головне, щоб інформація відповідала вихідній меті та сприяла задоволенню запитів клієнта.

Подання інформації також є важливою складовою, оскільки якщо її подано в незручній формі, то в будь-якому випадку буде сприйнято негативно.

Коли всі окреслені етапи позаду, можна переходити безпосередньо до створення сайту.