Сьогодні створення корпоративного сайту це не просто виробництво деякого набору web-сторінок, на яких буде опис пропонованих послуг чи товарних груп, адже корпоративний ресурс має зацікавити покупця, викликати у нього належний рівень довіри та зрештою переконати у необхідності активних дій.

Необхідність створення корпоративного сайту виникає, якщо бізнес бажає активно залучати клієнтів і партнерів з мережі всесвітньої павутини, а також стоїть комерційне завдання зміцнити імідж і репутацію компанії, підвищити рівень довіри до неї.

Створення корпоративного сайту також дозволить:

  • 1. У зручній формі подати свої послуги та товари в мережі,
  • 2. Спростити та скоординувати діяльність бізнесу в регіональних представництвах,
  • 3. Полегшити та оптимізувати роботу з клієнтом для реального зростання продажів.

Замовляючи розробку корпоративного проекту, представники бізнесу замовляють одночасно ефективний інструмент маркетингу, який при правильному підході безвідмовно виконуватиме покладені на нього комерційні завдання.

На етапі створення корпоративного сайту визначається маркетингова мета проекту та опрацьовується ряд засобів (інструментів) для її реалізації в умовах високої мережної конкуренції.

Майстри web-студії працюють за наступним графіком:

  • Вивчають бізнес, його структуру та напрямок розвитку,
  • Складають комерційну пропозицію з розставленими на майбутнє акцентами розвитку сайту,
  • Укладають договір при домовленості сторін і розпочинають підготовку технічного завдання,
  • Розробляють дизайн головної сторінки, структуру та навігацію ресурсу,
  • Виконують верстку та інтегрують мережевий продукт під керування обраної системи керування сайтом (CMS),
  • За наявної домовленості за цим пунктом виконують первинне заповнення проекту контентом та тестують ресурс на наявність помилок,
  • За домовленістю із замовником здійснюють пошукову оптимізацію інтернет-проекту під комерційні запити та починають просування сайту.

Один із найважливіших етапів це дизайн головної сторінки, адже вона має стати обличчям комерційного проекту та викликати довіру у потенційних клієнтів та партнерів. Веб-дизайн розробляється з урахуванням сфери діяльності бізнесу і знаходить відображенням тематична складова ресурсу. Клієнт, вперше потрапивши на головну сторінку корпоративного сайту, має чітко розуміти напрямок його діяльності та бачити свої перспективи співпраці з компанією.

Безпомилкова верстка, чітка структура та зручна навігація проекту в майбутньому стануть базою для ефективного розкручування мережевого сегменту бізнесу, тому на етапі створення сайту цим питанням майстри приділяють особливу увагу та враховують у роботі не лише побажання замовника, а й вимоги систем пошуку.

Якщо між сторонами укладено відповідний пункт договору, то у web-студії проводиться і пошукова оптимізація інтернет-проекту, яка плавно переходить у його ефективне просування з метою прискорити процес інтеграції в мережу та швидше отримати необхідний приплив цільових користувачів. При просуванні сайту оптимізаторами ставиться за мету не тільки підняти у видачі окремі пошукові запити, але й розкрутити бренд компанії, зробити його впізнаваним у мережі, що автоматично підвищить рівень клієнтської та партнерської довіри до бізнесу та покращить конверсійну складову.

Довіривши створення корпоративного проекту майстрам Ви отримаєте ідеально розроблений та налаштований для роботи ресурс, який досить швидко окупить витрати та вийде на очікуваний рівень прибутку.