Будівельна промисловість має дуже широке поняття. Кожна будівельна компанія спеціалізується на певних послугах від дрібних ремонтів, будівництва дачних будиночків до будівництва багатоповерхових будинків та здійснення масштабних проектів.
Тому однозначно сказати, який сайт для будівельної фірми на цьому етапі розвитку потрібен компанії без чіткого визначення цілей не вийде. Великі будівельні компанії замовляють корпоративні сайти. Створення сайту будівельної компанії дозволяє задовольнити практично всі поставлені завдання.
Нерідко основному сайту супроводжують Лендінг пейдж та групи у соціальних мережах.
Якщо для приватної будівельної бригади, що надає досить вузький спектр послуг, достатньо створити сайт-візитку, то для молодої компанії декількох веб-сторінок, що розвивається, буде недостатньо. За своєю структурою та функціями цей сайт максимально наближений до корпоративного сайту, причому згодом його можна модернізувати у повноцінний корпоративний або сайт-каталог, залежно від потреб. Це дозволяє поступово інвестувати кошти в розкручування при необхідності.
Правильно розроблений сайт будівельної компанії обов'язково дасть плоди, забезпечивши високу конверсію відвідувачів у клієнти. А щоб наочно переконатися в тому, скільки потенційних клієнтів проходить повз, доки ви думаєте – чи потрібен вам будівельний сайт. У таблиці наведено статистику найпопулярніших тематичних запитів, що вводяться користувачами, та їх кількість за місяць.
Окрім конверсії відвідувачів, сайт є особою компанії, що, у свою чергу, формує імідж та підвищує довіру. Адже перед тим як укласти угоду, замовник обов'язково поцікавиться компанією, спробувавши знайти інформацію в Інтернеті. І чим відкритішою буде компанія, тим більше викличе довіру, чим підвищить лояльність майбутніх клієнтів. Впізнаваність бренду, популярність компанії та високий рівень довіри замовників допоможе вигравати тендери на великі замовлення.