Створення корпоративного сайту — завдання нелегке. Окрема людина-фрілансер без належного рівня технічної підготовки навряд чи впорається з нею безпомилково. Саме тому таку роботу найчастіше доручають веб-студіям, таким як наша – Лума. Послуги веб-студії коштуватимуть дорожче, проте, якщо ви оберете перевірену компанію на роль виконавця, ви можете бути впевнені, що проект буде реалізований точно вчасно та з повним дотриманням ваших вимог та побажань.

Оскільки наша студія працює прозоро, то проблем із укладанням договору та безпечним переведенням платежів виникнути не повинно. Крім того, саме в таких компаніях зазвичай і працюють досвідчені та компетентні фахівці, яким під силу реалізувати необхідну вам функціональність. Якщо якесь питання буде поза сферою компетенцій, навряд чи про це замовчуватимуть та запропонують компромісні рішення. Веб-студії цінують свою репутацію.

Основні завдання:

  • створення дизайну;
  • верстка;
  • розробка необхідної функціональності;
  • тестування та усунення помилок;
  • завантаження сайту на хостинг, його технічну підтримку.

Це дуже трудомісткий процес. Рекомендувати його можна тільки в тому випадку, якщо запуск корпоративного сайту – не таке термінове та важливе питання для вас. В інших випадках рекомендується довірити це завдання веб-студії.

Питання «чи потрібний нам корпоративний сайт» можна вважати риторичним. Відповідь у 99% випадків – так. Якщо раніше сайт компанії був простою візиткою, на якій розміщували загальну інформацію, номери телефонів та схему проїзду, то сьогодні такий ресурс може стати справжнім онлайн-офісом чи представництвом. Це майданчик, за допомогою якого ви зможете налагодити ефективну роботу з новим сегментом своєї цільової аудиторії — активними користувачами інтернету.

Залишається визначити: які завдання вирішуватиме сайт, як розробити його, не маючи технічних навичок і як адмініструвати його після запуску? Давайте розбиратися по порядку.

Основні завдання корпоративного сайту

Для багатьох компаній, розробка сайту – початок чергового етапу зростання та розвитку. Власне онлайн-представництво допомагає вирішити відразу кілька важливих для будь-якого бізнесу завдань:

  • Залучити нових покупців. Окремі сторінки сайту виступають у ролі каталогу товарів та послуг. Все, що залишається, — привести на сторінки ресурсу зацікавлену аудиторію, а потім зібрати та опрацювати отримані заявки.
  • Підвищити впізнаваність бренду. Інтернет допомагає боротися із рекламною сліпотою. Якщо потенційний клієнт хоча б раз побуває на вашому корпоративному сайті, він з більшою ймовірністю помічатиме й інші згадки про вашу компанію в різних джерелах.
  • Сформувати позитивний імідж. Відсутність адреси сайту на візитівці або підпису електронної пошти може спантеличити сучасного покупця. Сьогодні наявність власного онлайн-представництва для юридичних осіб стала правилом гарного тону.
  • Продемонструвати відкритість. На сайті можна публікувати те, що ніколи б не потрапила до журналів та рекламних плакатів. За допомогою власного онлайн-ресурсу компанія може виявити своє людське обличчя: розповісти про співробітників, спільний відпочинок, пожартувати, поділитися новинами, провести екскурсію по виробничому цеху і не тільки.
  • Налагодити комунікацію із цільовою аудиторією. На сайті можна розмістити форми та віджети для моментального оформлення замовлень, онлайн-чати з менеджерами, функцію запиту дзвінка та багато іншого.