Створення сайтів – це велика системна робота, яка потребує скоординованої діяльності команди спеціалістів. У той час, поки над проектом працює веб-дизайнер, розробляючи зовнішній вигляд сторінок сайту, паралельно ведуться й інші роботи.

Одна з яких - підбір ключових слів. Безперечно, важливо, щоб усі деталі створеного сайту були виконані у найвищій якості та гармонійно поєднувалися в єдине ціле. Міркувати про те, що важливіше для успішної роботи сайту-дизайну, структура, юзабіліті чи контент, буде невірним, адже важлива кінцева мета, а всі ці фактори є невід'ємними ступенями на шляху до поставленої мети.

Йтиметься про ключові слова, які є базовою основою для створення контенту та будуть служити маячками для пошукових систем при видачі сайту за певними запитами. Від правильного підбору ключовиків залежатиме трафік, а відтак відвідуваність та ефективність веб-проекту. На перший погляд, все здається просто.

Створити сайт під ключ, «залити» контент під зав'язку напханий ключами, і весь ваш трафік. Років 10 тому так і було, але величезні скупчення сміття в Інтернеті стали стимулом для еволюції пошукових систем. Наразі пошукові алгоритми можуть зі старту загнати сайт так далеко, що його ніхто не побачить.

Як підібрати ключові слова Основні вимоги до ключових слів повинні відповідати тематиці статті, в якій вони розташовані та їх кількість. Ключова щільність має перевищувати 7-8%, інакше робот визначить їх як спам. Саме тому і важлива командна робота сео-фахівця та копірайтера.

Ключове слово називають «маскою» і може застосовуватися як окремо, і у ключовий фразі, де інші слова є ключовими «хвостами». Кількість ключів вважається за однаковими масками незалежно від відмінювання. У тексті одночасно можна застосовувати кілька масок, щільність яких контролюється окремо.

Виробляючи підбір ключових слів, слід приділити увагу низькочастотним і некоректним ключам. Низькочастотні ключі – це фрази, які рідко використовуються користувачами під час пошуку чогось. Конкуренція на такі ключі невелика і тому їх вигідно використовувати для молодих сайтів та сайтів із низьким ТІЦ.

Некоректні ключі, являють собою слова з орфографічними помилками або непопулярні в літературній мові вирази, наприклад, плитка для підлоги. Такі слова або вирази дозволяють захопити більше трафіку, тому що користувачі часто використовують їх при пошуку.

Досвідчені фахівці завжди будуть в курсі останніх подій у сфері СЕО, тому знають, як підібрати ключові слова. Для їхнього аналізу зазвичай користуються популярними сервісами: «Гугл Адвордс». Створюючи сайт, необхідно враховувати загальну картину ключових слів та їх відповідність до семантики веб-сторінок. Не перенасичувати сайт однаковими ключами у різних статтях та найбільш оптимально використовувати контентну масу.