Створення сайту будівельної компанії передбачає додатковий канал комунікації та чудову можливість контактувати з великою кількістю потенційних клієнтів, які шукають ці послуги через інтернет.
Будівельна індустрія розвивається дуже інтенсивно, тому створення будівельних сайтів вимагає особливого підходу, щоб успішно конкурувати на ринку. Будівельні компанії активно розвиваються і щоб залучити максимум клієнтів з інтернету, збільшити обороти та досягти максимальних результатів роботи, потрібно створити ефективний сайт.
Для цього потрібно виразно продемонструвати своїм потенційним клієнтам конкурентні переваги.
У будівельній галузі існують такі типи підприємств:
Статистичний аналіз показує, що важлива як приваблива ціна, а й гарантоване якість. Клієнти звертають увагу не лише на кількість виконаних проектів, нині шукають професіоналів, які можуть реалізувати проект будь-якої складності та застосовують сучасні матеріали та технології.
Будівельні організації бувають різного типу, тому не можна застосовувати стандартний шаблон. Залежно від типу будівельної організації ми пропонуємо найбільш слушне рішення для кожного корпоративного сайту будівельної компанії.
Існують стандартні модулі, які потрібні на кожному комерційному сайті, у тому числі будівельної тематики. Це коротка інформація про сам бізнес та посилання в основні розділи: опис послуг компанії, сертифікати, контакти.
Для корпоративного сайту будівельного сайту ми рекомендуємо додаткові функціональні модулі:
Дуже важливо наочно показати таку інформацію:
Виконані проекти чи Портфоліо. Добре портфоліо завжди позитивно впливає на вибір підрядника. Перед початком співпраці, потенційний клієнт, напевно, захоче побачити роботи, які ви виконали.
Ціни на послуги або калькулятор розрахунку вартості робіт. Наявність на сайті розділу Ціни завжди викликає додаткову довіру. Часто, вибираючи підрядника для будівництва або проведення ремонтних робіт, потенційний замовник не хоче витрачати час і обдзвонювати багато компаній, йому зручніше подивитися всю важливу інформацію безпосередньо на корпоративному сайті компанії. Для отримання замовлень від своїх клієнтів наявність сторінки Ціни стане додатковим бонусом.
Відгуки про співпрацю. Найчастіше будівельні компанії взаємодіють не лише з приватними замовниками, а й із великими підрядниками – юридичними особами. Для демонстрації рівня професіоналізму дуже бажано у розділі Відгуки розмістити скріншоти з логотипом та печаткою від тих підрядників, з якими відбулася успішна співпраця.
Опис послуг будівельної компанії. У цьому розділі бажано розмістити тексти з описом основних напрямів діяльності, але найголовніше необхідно підкреслити в чому полягає ваша вигідна відмінність від конкурентів.
Статті та Публікації. Цей розділ призначений для розміщення матеріалів, які демонструватимуть вашу експертну думку, тут ви можете ділитися своїми ексклюзивними розробками, розповідати про застосування нових матеріалів, допомагати з вибором технологій. Розділ статті виконує так само другу функцію - він сприяє просуванню вашого сайту.
Висновки: У зв'язку з посиленням конкуренції серед сайтів будівельної тематики довірте розробку професіоналам. Фахівці нашої веб-студії завжди раді допомогти у створенні ефективного сайту, який найкраще представлятиме вашу компанію на ринку будівельних послуг і вигідно підкреслить ваші конкурентні переваги.