Інтернет став звичайним полем для сучасних підприємств. Освоєння ринку збуту та здорова конкуренція без діючих представництв на теренах віртуального простору практично неможлива. Створення сайту – це лише заява взяти участь у конкурентній боротьбі.
Однак сучасний бізнес не шкільна спартакіада, тож головним стає аж ніяк не участь. Ставка робиться тільки на перемогу, інакше всі вкладення будуть марними. Тому, створюючи сайт, необхідно до кінця усвідомлювати всю серйозність реалізації веб-проекту, чітко бачити цілі і ясно розуміти, що і для чого робиться.
Звернувшись до команди фахівців, в активі яких не один реалізований проект, який успішно працює і підвищує рейтинги підприємства, ви отримуєте можливість підняти свій бізнес на новий рівень. Особливістю роботи через інтернет є значне охоплення аудиторії, що, своєю чергою, призводить до розширення клієнтської бази.
Не варто помилково вважати, що успіх бізнесу полягає лише в наявності сайту, оскільки це не атрибут, а скоріше інструмент. Причому для ефективності сайту необхідно вміти працювати з ним. Ведення сайту, як правило, копітка робота, яка в залежності від старань приноситиме свої дивіденди. Заповнення сайту унікальним та цікавим контентом, а також своєчасні оновлення дозволять утримувати верхні позиції у пошуковій видачі та залучати нових клієнтів.
Для цього деякі компанії передбачають у штаті посаду контент-менеджера, який займається веденням сайту, виконуючи всі функції, що маються під цим поняттям. Такий варіант доцільний для великих підприємств із великим товарообігом чи виробництвом. Де цілі веб-проекту полягають у розширенні ринку збуту, а й у пошуку партнерів, освоєнні нових сировинних ринків та інших.
Для середнього та малого бізнесу підприємець може сам освоїти ази ведення та просування сайту, проте більш ефективно скористатися послугою аудиту в компанії, яка розробляла сайт. Комплексний підхід до роботи з просування сайту має ряд переваг, оскільки включає 3 основні напрямки:
Сео-фахівець зі знаннями всіх тонкощів роботи пошукових алгоритмів підбере збалансований набір необхідних ключових запитів та, виходячи з нормативних вимог до текстового контенту, прорахує необхідні обсяги. Маркетолог, аналізуючи цільову аудиторію, знаходить основні важелі впливу та рекомендує певні маркетингові ходи чи прийоми.
На основі підготовленої інформації формується чітке завдання для копірайтера, який у свою чергу викладає інформацію в легкій, доступній та цікавій формі для читача, використовуючи весь свій професійний досвід.
Для порівняння, подібні роботи штатних контент-менеджерів аналогічні. На великих підприємствах зазвичай у штаті передбачений маркетолог або той, хто виконує його функцію, а послугами копірайтера часто користуються з боку або в плані співробітництва.
Замовивши якісний сайт та відрегулювавши чітку постановку його роботи, ви зробите проект ефективним, тим самим не залишите шансу своїм конкурентам.