Сьогодні кількість користувачів Всесвітньої павутини стрімко зростає. Причому більшість використовують інтернет-ресурси не для розваг, а з метою знайти необхідну інформацію про товар або послугу.

Багато хто оцінив перевагу покупок «не виходячи з дому», а довідковій інформації з мережі довіряють щонайменше 99% користувачів. Тому для ефективного розвитку бізнесу у сучасних компаній виникає потреба створити сайт, який стане незамінним помічником та залучить зацікавлених клієнтів.

Навіть якщо скористатися простим варіантом і створити сайт-візитку, то результативність веб-сторінки у довідковій справі буде значно вищою, ніж робота кваліфікованого секретаря. Потенційний клієнт зможе ознайомитися з видом діяльності компанії або з асортиментом продукції, графіком роботи, схемою проїзду до офісу і зробити це в будь-який зручний для себе час.

З'являється можливість консультувати клієнтів у режимі онлайн або по телефону. Крім цього, створення сайту сприяє перспективі розширення ринку збуту, що, безсумнівно, тягне за собою зростання прибутку. Але щоб бізнес розвивався успішно, слід розставити пріоритети та чітко визначитися з цілями створення сайту.

За статистикою більшість замовників не усвідомлюють реальних цілей створення сайту або розуміють їх по-своєму. Щоб уникнути помилок і марнування грошей необхідно зрозуміти, що створення сайту – це не останній, а перший крок до досягнення цілей.

Для початку потрібно визначитися з цільовою аудиторією – статтю, віком, соціальним статусом, захопленнями та інтересами потенційних клієнтів. В результаті виявивши їх потреби, сайт буде ґрунтуватися саме на тій пропозиції, яка найбільш актуальна для майбутніх клієнтів. Також слід врахувати те, звідки люди будуть приходити на сайт і використовувати найефективніші інструменти. І яким чином відбуватиметься оцінка результатів.

Зауважте, що узагальнені цілі на кшталт «збільшення продажів», «інформування клієнтів», «розширення кола споживачів» здебільшого не призводять до успіху. Необхідно орієнтуватися на конкретний кінцевий результат та чітко спрогнозувати розвиток бізнесу наперед. Наприклад, метою стане отримати певну кількість замовлень на місяць або укладати певну кількість вигідних угод із новими бізнес-партнерами.

Тому створення сайтів має на увазі і визначення цільової аудиторії, і розрахунок переходів, відвідуваність сайтів та визначення рекламного бюджету. Якщо ви поставите чітку мету, до якої йтимете кроки, при цьому сайт матиме унікальний дизайн та інтуїтивно-зрозуміле юзабіліті, то успіх Вашому бізнесу гарантований.