Якби кожен замовник знався на такій непростій справі, як створення сайту, то йому не потрібно було звертатися до веб-студії. Він би все робив самостійно, починаючи від дизайну та закінчуючи розкруткою сайту у глобальній мережі інтернет. Але більшість замовників у реаліях сучасного інтернет-бізнесу, до якого належить створення сайтів, розбираються погано. Тому багато хто з них йде на поводу у "кваліфікованих" фахівців, які про створення сайту мають поверхневі знання, зате чудово знають, як "розводити" людей на чималі, загалом гроші. Загалом майже всі замовники зазвичай повторюють одні й самі помилки.

Коли керівник невеликої або великої компанії приймає рішення про створення сайту, він нерідко звертається до першої веб-студії. Пояснити таку поведінку досить легко. Як правило, керівники вважають створення сайту звичайною послугою, наприклад проектування дизайну приміщення. Безумовно, вони мають рацію. Послуга є послуга, і виконавець має її надати на рівні, оскільки від цього залежать його прибуток і репутація. Однак ринок створення сайтів ще не сформувався. Більше того, він поки не набув цивілізованої форми з усіма наслідками, що звідси випливають.

Отже, замовник відправляється в першу-ліпшу web-студію і викладає там свої вимоги до майбутнього web-ресурсу. Фахівці студії уважно вислуховують замовника, а потім запевняють його, що створення сайту піде, чи не кілька днів. Радісний замовник оплачує послуги web-студії і думає, як йому пощастило, що він знайшов таких тямущих виконавців. В результаті десь через два місяці, а то й три, web-студія надає замовнику найпростіший сайт-візитку, який можна зробити за пару днів. Розгніваний замовник загрожує виконавцям найстрашнішими автомобілями, але сайт приймає. А що йому залишається робити?

Отримавши у своє розпорядження сайт, замовник розміщує його в інтернеті та раптово помічає, що він чомусь по-різному виглядає у різних браузерах. Замовник знову звертається до студії, де займалися створенням сайту, і вимагає, щоб усі помилки було виправлено. Але договору немає. Які тоді можуть бути претензії? У найкращому разі йому запропонують доплатити за виправлення помилок. У гіршому ж можуть і, як то кажуть, надіслати до чортової бабусі. В результаті замовник приходить до думки, що нерви дорожчі, і залишає сайт таким, яким є. Сайт же перетворюється на чергову інтернет-смітник і не приносить жодного прибутку.