Створення туристичних сайтів – процес комплексний. Для початку визначтеся, які бізнес-завдання компанії вирішуватиме ресурс. Грамотна постановка мети допоможе досягти найкращого результату. Вимоги до сайту завжди індивідуальні, але є загальні рекомендації.
Для туристичної компанії сайт є обов'язковим бізнес-інструментом, оскільки безліч клієнтів шукають інформацію про тури тільки в інтернеті. Відмовитися від онлайн-майданчика - правильний шлях упустити істотну частину аудиторії.
Важливо не тільки забезпечити собі присутність в інтернеті: докладно викладена на сайті інформація дозволить завоювати довіру тих клієнтів, які вважають за краще спочатку уважно ознайомитися з пропозиціями і лише після цього звернутися до агентства. В цьому випадку грамотно наповнений ресурс стане гарним засобом для переконання потенційного покупця в тому, що приходити за оформленням туру слід саме вам.
Наявність власного сайту – це ще й можливість автоматизувати спілкування клієнтів із менеджерами та заощадити ресурси. Так, що планують відпочинок зможуть самостійно вибрати та замовити тур, не залучаючи співробітників фірми або залучаючи їх у мінімальному обсязі.
Клієнт приходить на сайт туристичної компанії за відповідями на питання, що турбують перед поїздкою. Його цікавлять докладні описи турів та особливостей країн, характеристики готелів, поради для комфортних та безпечних подорожей. Цінується чесна інформація: з об'єктивним описом достоїнств та недоліків, можливих складнощів та шляхів їх вирішення.
Не завадять і відомості про погоду, курс валют, календар подій.
У більшості випадків клієнти використовують сайт турагентства для пошуку та бронювання турів. Звідси формуються вимоги до сайту:
Значна частина користувачів заходять в інтернет зі смартфонів та планшетів, тому для сайту мають значення:
Адаптивність - можливість сайту підлаштовуватися під екрани різних розмірів, зі збереженням доступності інформації та блоків, кнопок та функціональних елементів.
Швидке завантаження. Пошук та бронювання туру – багатоетапний процес. Якщо сторінка завантажується довше 3 секунд, швидше за все відвідувач піде з сайту.
Один з елементів, який дозволяє привернути до себе і сформувати у відвідувача довіру – справжні відгуки. Якщо у компанії є сторінки соціальних мереж, залиште посилання на відповідні розділи, щоб користувачі переконалися в об'єктивності рекомендацій.
Деякі компанії заохочують до публікації звітів про поїздки: туристи за знижку або інші бонуси розгорнуто розповідають про подорожі, прикладають фото чи відео з поїздки. Зворотний зв'язок від тих, хто вже скористався послугами агенції, буде ефективним інструментом для переконання потенційних клієнтів.
Дизайн сторінок сайту туристичної компанії має привертати увагу потенційних клієнтів, занурювати в атмосферу майбутнього відпочинку, утримувати їх та стимулювати користування послугами.
Рекомендується використовувати яскраві відтінки, шрифти середнього розміру, які прості для сприйняття та не ускладнюють читання. Краще відмовитися від покупних фотографій та використати для ілюстрації турів власні матеріали. Не слід застосовувати в оформленні головної сторінки побиті шаблони і однотипні картинки, що набили оскому, з пляжами і пальмами.
1. Замовлення у студії
Фахівці розроблять ресурс з необхідним дизайном та функціоналом та врахують вимоги, зазначені у технічному завданні. Але стороння робота коштує недешево, а результату доведеться чекати від місяця і довше.
2. Самостійна розробка на CMS
CMS – системи керування, які дозволяють створювати сайти різної складності. Багато хто з них безкоштовний, але варіант самостійної розробки підходить тільки тим, хто вже володіє навичками веб-розробки та верстки. Деякі функціональні елементи сайту доведеться встановити, прописуючи код вручну.