Програмісти постаралися на славу, дизайн сторінки такий, що позаздрить велика та успішна корпорація, а ресурс все одно не виходить у топ? Створення успішного сайту неможливе без перерахованих умов, але крім цього потрібно дотриматись ряду нюансів.

Чого не повинно бути на топовому ресурсі?

Усі досягнення проектувальників будуть марними, якщо юзабіліті залишає бажати кращого. Створення сайтів, якими зручно користуватися, складається з кількох складових:

  • контент,
  • графіка,
  • простота,
  • наявність технологій, що «продають».

Сторінка ніколи не потрапить до десятки найкращих, якщо сайт наповнений погано структурованим контентом. Текст повинен зацікавити читача вже з першого погляду, для цього використовуються помітні заголовки, підзаголовки та різні списки (докладніше про це ви можете прочитати тут). Важливим є й побудова статті, коли спочатку подається основна думка, а потім автор її доповнює та аргументує. Із цим правилом створення контенту тісно пов'язаний ще один принцип успішного сайту – простота.

Відвідавши ресурс, потенційний клієнт чи передплатник має одразу бачити відповідь на своє запитання. Схема проста: зайшов на сторінку – знайшов шукане. При цьому читач не повинен почуватися скуто. Свобода його дій не може бути безмежною, але

  • повертатися до прочитаного,
  • відкривати посилання, що зацікавило, в новому вікні
  • або керувати розміром вкладок він має буквально один клік.

Відвідувача може не влаштувати графічне рішення, і це є серйозною нагодою ігнорувати ресурс надалі. Літери, що губляться на занадто яскравому або агресивно-кислотному кольорі сторінок, розмаїття контрастних тонів заважають зосередитись і сприймати інформацію.

Створення успішного сайту має одну мету: захопити увагу відвідувача. Для цього застосовується один із апробованих маркетингових ходів. Схема AIDA працює так:

  • потрібно привернути увагу буквально з перших рядків;
  • потім відвідувач повинен зацікавитись текстом, товаром чи послугою;
  • його інтерес підігрівається настільки, що виникає бажання дочитати остаточно, купити, подзвонити;
  • спонукання до дії.

Якщо ваш сайт побудований з урахуванням цих принципів, він стане успішним. Але будь-який плід праць потребує турботи: тестування ресурсу проводиться відразу після його створення та періодично повторюється надалі. За результатами перевірок усі неполадки оперативно усуватимуться, а сайт продовжить очолювати вершину списку пошукових систем.