Програмісти постаралися на славу, дизайн сторінки такий, що позаздрить велика та успішна корпорація, а ресурс все одно не виходить у топ? Створення успішного сайту неможливе без перерахованих умов, але крім цього потрібно дотриматись ряду нюансів.
Усі досягнення проектувальників будуть марними, якщо юзабіліті залишає бажати кращого. Створення сайтів, якими зручно користуватися, складається з кількох складових:
Сторінка ніколи не потрапить до десятки найкращих, якщо сайт наповнений погано структурованим контентом. Текст повинен зацікавити читача вже з першого погляду, для цього використовуються помітні заголовки, підзаголовки та різні списки (докладніше про це ви можете прочитати тут). Важливим є й побудова статті, коли спочатку подається основна думка, а потім автор її доповнює та аргументує. Із цим правилом створення контенту тісно пов'язаний ще один принцип успішного сайту – простота.
Відвідавши ресурс, потенційний клієнт чи передплатник має одразу бачити відповідь на своє запитання. Схема проста: зайшов на сторінку – знайшов шукане. При цьому читач не повинен почуватися скуто. Свобода його дій не може бути безмежною, але
Відвідувача може не влаштувати графічне рішення, і це є серйозною нагодою ігнорувати ресурс надалі. Літери, що губляться на занадто яскравому або агресивно-кислотному кольорі сторінок, розмаїття контрастних тонів заважають зосередитись і сприймати інформацію.
Створення успішного сайту має одну мету: захопити увагу відвідувача. Для цього застосовується один із апробованих маркетингових ходів. Схема AIDA працює так:
Якщо ваш сайт побудований з урахуванням цих принципів, він стане успішним. Але будь-який плід праць потребує турботи: тестування ресурсу проводиться відразу після його створення та періодично повторюється надалі. За результатами перевірок усі неполадки оперативно усуватимуться, а сайт продовжить очолювати вершину списку пошукових систем.