Ні для кого не секрет, що про створення сайту зараз замислюється кожен керівник, який бажає збільшити обсяги продажу. Це не дивно, адже інтернет-маркетинг останнім часом зробив крок далеко вперед у порівнянні зі звичайними способами реклами. Створення сайту має низку переваг у порівнянні зі звичними методами виходу на ринок. По-перше, створення веб-сайту вимагатиме від компанії одноразових витрат. Сайт буде розроблений протягом двох-трьох місяців, після чого почне давати прибуток і дуже швидко окупить себе. Тоді як за розміщення будь-яких рекламних матеріалів (рекламне оголошення, білборд) фірма буде змушена платити щомісяця, продовжувати терміни оренди рекламомісця і т.д. Таким чином, основною перевагою сайту, як засобу реклами товару, є разовість платежу. Опоненти можуть заперечити, згадавши витрати на хостинг та оренду доменного імені. Але за нинішніх умов величезної кількості пропозицій на ринку хостинг-послуг, ціни на простір для сайту просто мізерні.

Найпотужнішим інструментом інтернет реклами є географічний та гендерний націлення. Іншими словами, завдяки сучасним технологіям замовляючи рекламну кампанію сайту, рекламодавець має можливість визначити, якому ареалу користувачів буде показана реклама його сайту.

Аналогічним чином можна визначити, якої статі має бути цільова аудиторія. Таким чином, сайт працює тільки з тією аудиторією, яка зацікавлена ​​у представлених на ньому товарах та послугах. Тоді як звичайні методи реклами не мають таку вибіркову здатність.

Крім того, на веб-сайті зазвичай представлений весь асортимент продукції компанії. Тоді як рекламний щит чи рекламний ролик зможе вмістити такий обсяг інформації. До того ж сайт дає можливість відвідувачу спокійно зробити вибір серед великого асортименту продукції, тоді як звичайна реклама часто нав'язує покупку тільки одного найменування.