В епоху інтернету створення якісного та успішного сайту є невід'ємною складовою будь-якої діяльності. Свідченнями успішності веб-ресурсу є висока відвідуваність, конверсія, попит на товари та послуги, зворотний зв'язок з відвідувачами.
Щоб створити якісний та успішний сайт зовсім необов'язково витрачати багато грошей, достатньо знати основні секрети ефективності сучасного веб-ресурсу.
Одним із найважливіших та основних критеріїв успішності будь-якого інтернет порталу є простота та ясність. Сучасний користувач не повинен довго думати. Він повинен швидко і просто отримувати відповіді на всі питання.
Головне завдання розробників – створення простого та зрозумілого для відвідувачів ресурсу, який не змусить їх ламати голову. Тільки в цьому випадку відвідувачі не залишать сайт у пошуках іншого, доступнішого.
Вся ієрархія елементів на сайті має бути підпорядкована простоті. Дизайн також повинен бути перевантажений зайвими елементами.
Головна мета відвідувача на сайті – інформація. Тому саме їй потрібно приділяти особливу увагу під час розробки та оптимізації веб-ресурсу. Якість інформації завжди має бути на вищому рівні, як і оформлення контенту.
Працюючи із контентом на сайті, необхідно враховувати специфіку взаємодії користувача з нею. Відвідувачі сайтів найчастіше просто сканують інформацію, а не читають її. Важливо зуміти акцентувати їхню увагу на тому, що справді важливо. Для цього можна використовувати спеціальні зачіпки: підзаголовки, марковані списки, виділення іншим типом шрифту.
Якщо до користувача необхідно доповісти багато інформації, розбивайте текст на окремі частини. Використовуйте "принцип піраміди", згідно з яким найбільш важлива інформація розташовується на початку, далі йде її розшифровка та пояснення.
Важливо грамотно надати відвідувачам всю необхідну інформацію про компанію, її діяльність та послуги. Доповнити текст можна та потрібно тематичними зображеннями, інфографікою, відео.
Бізнес та маркетинг перебувають у тісній взаємодії. Під час розробки сайтів необхідно враховувати це. Залучення та управління увагою відвідувача є важливим аспектом маркетингу.
Для успішного залучення цільової аудиторії та утримання її на сайті необхідно використовувати ефективні маркетингові стратегії. Однією із таких стратегій є модель AIDA. Вона являє собою ланцюжок, що складається з 4 етапів:
Ця модель та всі основні принципи маркетингу будуються на тому, щоб привернути увагу цільової аудиторії сайту, зацікавити її та спонукати до дії.
Створення сайтів – основний вид діяльності компанії ЛУМА. Тому компанія може з упевненістю гарантувати своїм клієнтам високу якість послуг та подальшу технічну підтримку сайту. У послугу розробки входить повний комплекс послуг із створення сайту або розробка "під ключ".