Інтернет-бізнесмени-початківці досить часто вважають, що ведення своєї справи виключно в онлайні (в мережі) дозволяє витрачати набагато менше грошей. Адже в цьому випадку багато статей витрат можуть просто відпасти, наприклад, оренда приміщення, податки, зарплата співробітникам і т. д. Насправді це не так. Якщо ви хочете створити дійсно прибутковий та популярний інтернет-магазин, то в нього доведеться вкласти чималу кількість грошей.

Усі статті витрат, пов'язані з інтернет-магазином, можна поділити на три великі групи. Нижче розповімо про кожну з них.

Витрати онлайн. Будь-який інтернет-магазин, перш за все, є сайтом, тому до нього застосовні ті самі витрати. По-перше, реєстрація доменного імені, а також його продовження щонайменше на рік уперед. Тут витрати не такі вже й великі. По-друге, купівля хостингу. Тут сума варіюється в широких межах – від кількох сотень до кількох тисяч або десятків тисяч грн на рік. Все залежить від вимог, що пред'являються до хостингу, обсягу сайту, навантаження, яке він створює на сервері та інших факторів. По-третє, безпосередня розробка сайту. Якщо створювати магазин з нуля, то доведеться наймати програмістів, верстальників, дизайнерів, SEO-оптимізаторів, контент-менеджерів та інших спеціалістів (при необхідності). Всі ці витрати можна помітно скоротити, якщо використовувати готову безкоштовну CMS, а роботи, пов'язані з дизайном,

Витрати на офлайн. Сюди відносять одноразові витрати, пов'язані із реальним веденням бізнесу. Наприклад, реєстрація ІП або юридичної особи (звісно, ​​якщо ви плануєте вести справи за «білою» схемою), відкриття рахунку в банку тощо. Крім того, для роботи бізнесу, напевно, знадобиться якесь обладнання – комп'ютери, принтери, касові апарати. Також потрібна наявність швидкого та безперебійного інтернету (для роботи з сайтом, прийому замовлень, спілкування з клієнтами). Можливо, знадобиться налаштування спеціалізованого програмного забезпечення, наприклад, для роботи з бухгалтерією. Також можуть бути потрібні стелажі або якісь інші ємності для зберігання товарів.

Щомісячні витрати. Сюди можна віднести решту витрат, наприклад, складання бухгалтерських звітностей, оплату інтернету, електричної енергії, телефону. Одна з найбільших статей витрат тут – це оренда приміщення, призначеного для офісу або зберігання товару (за умови, що ви не зберігатимете товар і вестимете справи безпосередньо з дому). Щодо площі орендного приміщення, то для невеликого інтернет-магазину цілком вистачить кімнати розміром 10-20 кв. м. Наступна стаття щомісячних витрат - це реклама (контекст, банери, різноманітні торгові послуги). З погляду розкрутки та збільшення відвідуваності реклама дуже важлива (особливо спочатку розвитку магазину). Тому не варто скидати її з рахунків. Також доведеться витратитися на підтримку сайту - ремонт непрацюючого функціоналу, додавання нових можливостей,