Створити сайт компанії не так складно, до того ж, можна використовувати для сайту вже готові платформи. Але для просування сайту потрібно знатися на пошуковій оптимізації. SEO-фахівці відстежують активність на сайті та розробляють способи розвитку сайту та залучення користувачів.
В даний час лише одиниці можуть уявити своє життя без інтернет-технологій. У кожній установі, компанії, офісі є комп'ютери, підключені до Інтернету. І навіть найменші офіси та магазини найчастіше мають свій власний сайт.
Для того щоб зрозуміти, чи є необхідність у сайті, потрібно зрозуміти, для чого він потрібний компанії. Є кілька розділів, якими може працювати сайт. Найчастіше сайт компанії об'єднує їх усі.
Перший розділ – інформаційний. Він надає клієнтам всю необхідну інформацію про послуги, контактну інформацію, сертифікати та інші документи стандартів якості. Якщо компанія велика, їй необхідний якісний сайт для підтвердження своєї репутації. Таким чином компанія представляє себе клієнтам та партнерам.
Комерційний розділ орієнтований продажу послуг і товарів. Каталог повинен бути влаштований так, щоб покупець міг легко дослідити послуги та отримувати докладну інформацію про товар, а також дізнаватися про точні ціни на нього. Якщо якісно просувати такий сайт, то можна залучити чимало покупців. І навіть якщо не всі з них придбають товар, вони запам'ятають інформацію, що знаходиться на сайті, і, можливо, поділяться нею з кимось або самі скористаються пізніше. Завдяки сторінці відгуків покупці зможуть обговорити придбаний товар. Це допоможе з'ясувати безпосередньо від клієнтів всю інформацію, відпадає потреба в опитуваннях та маркетингових дослідженнях.
Також можуть бути прості внутрішньокорпоративні портали. Вони корисні для компанії із великою кількістю людей. На порталі може бути представлена інформація про співробітників, відділи та філії. Це може спростити спілкування між співробітниками. Також це допоможе простежити за виконанням завдань, наданих керівництвом.
Звичайно, якщо створення сайту виглядає надто складним, а бюджет не дозволяє найняти SEO-фахівця, то можна провести маркетинг у соціальних мережах, SMM. Оскільки розвиваються інтернет-технології, розвивається та його соціальна сторона. Тому майже кожен користувач інтернету має обліковий запис хоча б в одній соціальній мережі, а в них часто є групи та паблики, які цілком можуть замінити сайт або невеликий інтернет-магазин. Близько 80% власників малого бізнесу користуються саме соціальними мережами для просування свого товару.
Плюси SMM полягають у тому, що на цей вид маркетингу йде менше коштів із бюджету і він доступніший. Найкращим засобом для залучення покупців до товару – це різноманітні акції та конкурси із призами.
Але найкращим рішенням для просування компанії та надання послуг клієнтам все ще залишається якісний сайт. Інтернет робить інформацію доступнішою. Людям набагато простіше поділитися посиланням на сайт перукарні або сайт мережі магазинів, які їм сподобалися. Тому важливість сайтів не варто недооцінювати. А при грамотному керуванні сайтом, можна досягти великих цілей.