Тисячі співробітників, сотні партнерів, завойований авторитет і відомий бренд - замовляючи сайт для великої корпорації у власників навіть немає сумнівів щодо його необхідності. Але як бути невеликим копанням? Чи варто створювати сайт, якщо компанія не має широкомасштабних розмахів? І який тип сайту вибрати, щоб веб-проект виконував ті функції, які перед ним поставлені.

Створити сайт для невеликої компанії рекомендується у таких випадках. Компанія має декілька офісів. Для швидкої, надійної та стабільної взаємодії між підрозділами компанії, які знаходяться у різних районах міста або навіть у різних містах оптимальним варіантом стане створення сайту, де можна буде обмінюватися внутрішньою інформацією між філією.

При цьому сайт передбачає персоналізацію входу з різним ступенем доступу до конфіденційної інформації, що дозволяє розмежувати права співробітників різної ланки, дає високий рівень захисту та безперебійну роботу компанії.

У штаті компанії є віддалені працівники. У цьому випадку створений сайт стане ефективним інструментом взаємодії усієї команди компанії. Веб-проект систематизує роботу всіх співробітників, забезпечить безперебійний зв'язок та виключить перебої та затримки в роботі. Віддалені працівники завжди залишаються на зв'язку, отримуючи доступ до потрібних відомостей.

Компанія розвивається та планує розширювати штат. Коли приходить новий співробітник чи справи передаються від іншого працівника, який підвищився на посаді або звільнився, як правило, новачкові важко швидко влитися у роботу. Йому доводиться збирати інформацію, і на це витрачається багато часу. Тому створений сайт з усією необхідною інформацією допоможе новому працівникові швидко розібратися з усіма нюансами та влитися у колектив.

Зв'язок між співробітниками здійснюється за допомогою електронної пошти. Якщо цей спосіб є єдиною сполучною ланкою між співробітниками, то внаслідок переповнення електронних скриньок працівникам відсортувати потік листів стає скрутним, що знижує якість роботи компанії. Розробка сайту дає змогу підвищити оперативність обміну важливою інформацією.

Створений сайт суттєво спростить взаємозв'язок керівництва та підлеглих, сприятиме швидкому та надійному обміну документацією, забезпечить інтерактивне спілкування штату. На сайті можна публікувати внутрішні новини, заплановані заходи, зберігати архіви та спростити роботу різними бізнес-додатками.

Якщо компанія розвивається, планує розширюватися, а ви насамперед націлені на результат, то створення сайту стане вірним рішенням.

Головне визначитися з типом сайту, що зрештою отримати веб-ресурс, відповідний поставленим завданням.

Орієнтовна класифікація сайту для комерційних компаній.

  • Сайт-візитка містить кілька сторінок із короткою інформацією про компанію.
  • Інтернет-магазин – сайт, створений безпосередньо для продажу.
  • Корпоративний сайт – оптимальне рішення для середніх та великих компаній. Сайт має 3 розділи: відкритий, закритий для внутрішнього користування та адміністративний.
  • Сайт-каталог дозволяє налагодити роботу не лише між співробітниками компанії, а й здійснювати зв'язок із потенційними клієнтами. Максимально об'ємно уявити свою сферу діяльності, підключити систему консультацій у режимі онлайн.
  • Landing page створюються для рекламування та просування певного бренду, товару, послуги. Такий вид сайту вибирають як додатковий до основного веб-проекту.

Якщо ви замислюєтеся над віртуальним представництвом компанії в Інтернеті, але найкращим рішенням буде звернутися до професійної студії зі створення та просування сайтів. Фахівці проконсультують про необхідність веб-проекту, виходячи з аналізу бізнесу та порекомендують найкраще рішення для успішного розвитку вашого бізнесу.