Нерідко перед власником сайту виникає проблема, яка полягає у відсутності реальних покупців на тлі хорошої відвідуваності та видачі в пошукових системах. Тому перед тим, як створити сайт, необхідно визначитися з етапами розробки, врахувати нюанси і, звичайно, підійди до процесу творчо.
Крім самої ідеї створення сайту, акцент робиться на зрозумілу та зручну структуру проекту. Якщо відвідувач швидко знаходить потрібну інформацію, з цікавістю вивчає асортимент, не втрачається у пошуку контактів для зв'язку, то, як правило, він перетворюється на покупця, тобто приносить прибуток. Заплутана система навігації, маса непотрібної чи недостовірної інформації, навпаки, дратують потенційного клієнта, який покинувши сайт, більше ніколи не повернеться.
Зауважимо, що неякісно розробленій структурі не допоможе навіть найпривабливіший дизайн. Тому щоб уникнути катастрофи, темі юзабіліті увага приділяється насамперед.
У цьому питанні допоможе людина з аналітичним складом розуму та маркетинговою освітою, що спеціалізується на юзабіліті. Завдання юзабіліста створити сайт для споживача, але, щоб справити враження, необхідно ставити себе на місце відвідувача і розбиратися в потребах цільової аудиторії. Робота над зручністю користування під час створення сайту – запорука збільшення конверсії та високих показників.
Дизайн повинен відповідати стилю та відображати ідею створення сайту. Виключаються шаблонні рішення, оскільки проект має розроблятися, ґрунтуючись на індивідуальному підході. Роль дизайну безперечно важлива, оскільки перше враження здебільшого залежить від візуального сприйняття. Таким чином, сайт створюємо привабливий та функціональний, роблячи ставку на сервіс та комфорт використання.
Далі створення сайту переходить до рук програмістів та верстальників. Фахівці об'єднують систему управління сайтом та праці дизайнера, втілюючи в їхній працюючий код. В результаті одержуємо функціонально готовий веб-ресурс. Але незабутнім, що відвідувачі приходять не для того, щоб помилуватися гарним дизайном і оцінити зручність використання, а безпосередньо за інформацією, що цікавить.
Грамотна подача та оптимізація контенту при створенні сайту є важливою ланкою на шляху до успіху. На відміну від друкованих видань, тексти мають надавати потенційному клієнту чітку та ясну інформацію, без нудних міркувань та висловлювання думок, що ґрунтуються на власному досвіді.
До того ж, тексти для сайту містять оптимальну кількість спеціально підібраних ключових слів. Застосування методів пошукової оптимізації при написанні контенту сприяє виведенню сайту на високі позиції видачі в пошукових системах, що, у свою чергу, підвищує відвідуваність та збільшує прибуток.
Ретельне опрацювання та професійне виконання кожного етапу створення сайту стає запорукою якісного веб-проекту. Як результат, якісний сайт – ефективний інструмент для розвитку бізнесу.