Коли наші клієнти звертаються за консультацією та запитують, на якій CMS створити сайт компанії, ми спочатку з'ясовуємо цілі та завдання майбутнього сайту. При виборі двигуна, ми враховуємо багато параметрів, таких як кількість необхідних модулів, популярність системи, гнучкість, вартість та інші.
Це система керування контентом сайту. По суті, це набір готових програмних модулів, які пов'язані в єдину систему.
Якісь движки зручні для інтернет магазину, інші краще пристосовані для блогу; є такі, які добре працюють на невеликих сайтах, але «лягають» при навантаженні або при збільшенні обсягу сайту до кількох сотень сторінок; є такі, що мають гігантський функціонал, але дуже складні.
Вибір двигуна для сайту компанії впливає не тільки на вартість розробки, але і на вартість подальшого розвитку та підтримки. Правильний вибір CMS може заощадити пристойний бюджет.
Вибір двигуна тільки з першого погляду видається вузьким технічним питанням. Від цього вибору безпосередньо залежить вартість розробки та підтримки сайту. Особливо якщо ресурс буде високонавантаженим. Є багато витратних статей, про які забувають на етапі замовлення, але потім, вони спливають і збільшують бюджет проекту.
Саме тому ми приділяємо велику увагу проектуванню майбутнього розвитку ресурсу та прагнемо передбачити можливості масштабування сайту.
CMS за видом ліцензії, поділяються на комерційні та безкоштовні.
Наша веб студія при розробці сайтів спеціалізується на безкоштовних CMS - Joomla, MODx, WordPress та Drupal. З комерційних ми працюємо з 1С-Бітрікс та WebAsyst.
Є один поширений міф, що безкоштовні движки вразливі для злому через відкритий вихідний код. Хакерам нібито простіше знайти вразливість у захисті. Насправді, популярні загальнодоступні CMS з відкритим кодом часто захищені краще, ніж комерційні.
Найпростіше – зорієнтуватися на CMS, які застосовують аналогічні сайти. Якщо ви не хочете винаходити велосипед або плисти проти течії, подивіться, які CMS використовуються для проектів, схожих на ваш, і ухваліть рішення на користь перевіреного вибору.
Створення онлайн-маркету – завдання не стільки технічне, скільки маркетингове. Дизайн, інтерфейс та система управління сайтом повинні відповідати рекламним цілям. Інакше привернути увагу потенційних покупців та підготувати веб-ресурс для пошукового просування не вдасться. При дотриманні деяких правил не важко зробити бізнес на продажу будівельної продукції: дошка суха стругана та інші види матеріалів принесуть очікуваний прибуток.
Оптимізована структура сайту – головний секрет зростання популярності. Покупець навряд чи затримається на майданчику, який довго завантажується та не оснащений системою пошуку. Онлайн-маркет із адаптивним дизайном – універсальне рішення. Це означає, що сайт швидко запускається як на домашніх ПК, так і мобільних гаджетах.
Мінімальна кількість розділів спрощує орієнтацію у просторі віртуального магазину. Продукція поділяється на кілька категорій. Це будматеріали, інструмент та інвентар, екіпірування або вузькоспеціальні товари. Окрім пошукового механізму інтегруються фільтри. Шукати матеріали за вартістю, алфавітом та класом набагато простіше та зручніше.
Через екран монітора оцінити характеристики та стан товару важко. Щоб продаж пиломатеріалів мав успіх, слід доповнити кожен продукт інформативним описом. Це не просто перерахування характеристик, а серія високоякісних фотографій, дані про виробника та відгуки клієнтів – потужний інструмент збільшення продажів.
Купівля будматеріалів потребує певного досвіду, знань та навичок. Організація цілодобової служби підтримки допоможе завоювати довіру клієнтів. Це можуть бути онлайн-робот, який перенаправляє запити користувачів диспетчеру веб-ресурсу, або реальний консультант, поговорити з яким можна через форму зворотнього зв'язку.