Квіти завжди були актуальні, а гарний букет завжди залишається в ціні. Тому, начебто, відкрити студію флористики – безпрограшний варіант.

Але перемогти у конкурентній боротьбі не так просто. Навіть найвишуканіші флористичні композиції за низькою ціною можуть залишитися непоміченими, а конкуренти в цей час будуть успішно продавати дорожчі букети.

Найнадійніший і найефективніший спосіб залучити клієнтів та подати вигідну пропозицію – це заявити про себе на безмежних просторах Інтернету. Сайт флористичної студії не лише маркетинговий інструмент, а й представницький образ студії, який буде головним акордом у формуванні іміджу.

Враховуючи, що флористика – це не лише красиві квіти та техніка їхнього пакування, а ціле мистецтво, що потребує творчого підходу, інтернет-представництво студії флористики також має безліч тонкощів.

Тонкість №1

Так як мова йде про творчість навряд чи такому веб-проекту як сайт квіткового магазину підійдуть шаблони, які часто-густо пропонують кустарні фахівці. Індивідуальний дизайн підкреслить особливість студії, а креативність дизайну дає відвідувачеві зрозуміти, що тут можна знайти щось неповторне.

Тонкість № 2

Юзабіліті сайту не повинно мати жодної вади, щоб перебування відвідувача на сайті не супроводжувалося технічними труднощами. Адже часто претендент не має чіткого образу того, що шукає, і формування такого образу є медитативним процесом. Якщо відвідувачеві нічого не заважатиме, а, навпаки, тільки супроводжуватиме, то визначившись з чином бажаного результату, відвідувач сприйме сайт як сприятливу зону перебування і, перейнявшись довірою, захоче зробити замовлення саме у вас.

Тонкість № 3

Особливість контенту. На відміну від торгівлі побутовою технікою, де використовується контент, що продає, квіти краще уявляти, ніж нав'язувати. Весь контент: фотографії, картинки чи тексти мають бути спрямовані на залучення відвідувача до творчого процесу. Невелика інтрига, загадка образу включає фантазію потенційного клієнта, і він сам переконає себе зробити замовлення.

Фахівці нашої студії, пропонуючи створити сайт квіткового магазину, завжди враховують особливості виду діяльності. Звертайтесь і ми відкриємо ще багато секретів інтернет-маркетингу. Технічна сторона питання теж на найвищому рівні, ми знаємо як вивести сайт у топ, щоб його побачила найбільш широка аудиторія, хоч і тут є особливості щодо самої флористики.

Популярність кольорів як товару не завжди однакова. Пік продажів припадає на весняні свята, а потім іде спад і це треба враховувати. Скориставшись сервісом «Яндекс підбір слів», отримуємо статистику тематичних запитів та їх кількість та на основі цього проводимо аналіз.