Квіти завжди були актуальні, а гарний букет завжди залишається в ціні. Тому, начебто, відкрити студію флористики – безпрограшний варіант.
Але перемогти у конкурентній боротьбі не так просто. Навіть найвишуканіші флористичні композиції за низькою ціною можуть залишитися непоміченими, а конкуренти в цей час будуть успішно продавати дорожчі букети.
Найнадійніший і найефективніший спосіб залучити клієнтів та подати вигідну пропозицію – це заявити про себе на безмежних просторах Інтернету. Сайт флористичної студії не лише маркетинговий інструмент, а й представницький образ студії, який буде головним акордом у формуванні іміджу.
Враховуючи, що флористика – це не лише красиві квіти та техніка їхнього пакування, а ціле мистецтво, що потребує творчого підходу, інтернет-представництво студії флористики також має безліч тонкощів.
Так як мова йде про творчість навряд чи такому веб-проекту як сайт квіткового магазину підійдуть шаблони, які часто-густо пропонують кустарні фахівці. Індивідуальний дизайн підкреслить особливість студії, а креативність дизайну дає відвідувачеві зрозуміти, що тут можна знайти щось неповторне.
Юзабіліті сайту не повинно мати жодної вади, щоб перебування відвідувача на сайті не супроводжувалося технічними труднощами. Адже часто претендент не має чіткого образу того, що шукає, і формування такого образу є медитативним процесом. Якщо відвідувачеві нічого не заважатиме, а, навпаки, тільки супроводжуватиме, то визначившись з чином бажаного результату, відвідувач сприйме сайт як сприятливу зону перебування і, перейнявшись довірою, захоче зробити замовлення саме у вас.
Особливість контенту. На відміну від торгівлі побутовою технікою, де використовується контент, що продає, квіти краще уявляти, ніж нав'язувати. Весь контент: фотографії, картинки чи тексти мають бути спрямовані на залучення відвідувача до творчого процесу. Невелика інтрига, загадка образу включає фантазію потенційного клієнта, і він сам переконає себе зробити замовлення.
Фахівці нашої студії, пропонуючи створити сайт квіткового магазину, завжди враховують особливості виду діяльності. Звертайтесь і ми відкриємо ще багато секретів інтернет-маркетингу. Технічна сторона питання теж на найвищому рівні, ми знаємо як вивести сайт у топ, щоб його побачила найбільш широка аудиторія, хоч і тут є особливості щодо самої флористики.
Популярність кольорів як товару не завжди однакова. Пік продажів припадає на весняні свята, а потім іде спад і це треба враховувати. Скориставшись сервісом «Яндекс підбір слів», отримуємо статистику тематичних запитів та їх кількість та на основі цього проводимо аналіз.