Будь-який бізнес вимагає вкладень і від грамотного розподілу коштів залежить успіх і темпи розвитку компанії. Якщо ви вирішили відкрити стоматологічний кабінет, доведеться вкласти серйозні кошти, особливо дорого коштуватиме покупка чи оренда медичного обладнання.

Проте, більшість підприємців-початківців забуває про головне – залучення клієнтів. У бізнес-плані виділяється мінімум на те, щоб заявити про себе. Цілком природно, що за великих витрат хочеться хоч на чомусь заощадити, тому багато хто обмежується вивіскою та рекламою в газеті. В результаті багато приватних стоматологічних кабінетів не витримують конкуренцію і закриваються, залишаючи після себе непогашені кредити.

Заявити про себе широкій аудиторії є одним із найважливіших кроків у сфері бізнесу з надання послуг та найефективніший для цього метод – створити сайт стоматологічного кабінету. Мінімальним, але доцільним проектом буде створення сайту-візитки.

Основні цілі сайту:

  • Охопити цільову аудиторію, представивши весь спектр послуг та ціни на них;
  • докладно ознайомити відвідувачів сайту з методиками роботи та виділити основні переваги;
  • зацікавити потенційних клієнтів вигідною пропозицією;

Корпоративний сайт має більш розширений функціонал та ставить додаткові цілі:

  • Налагодити зв'язок із користувачами за допомогою розділів – форум, блог та журнал відгуків;
  • додати онлайн-послуги – тематичне консультування, попередній запис на прийом;
  • для корпоративної структури закритий розділ для персоналу, що містить архіви, інструкції та робочі програми;
  • налагодження партнерських відносин із фармацевтичними, медичними та медико-технічними компаніями.

Створення сайту-фірми стане відмінним рішенням для стоматологічних клінік, що розвиваються, відкривають нові кабінети в різних районах або навіть регіонах.

На відміну від реклами в пресі та на зовнішніх рекламних носіях, сайт збирає цільову аудиторію та дає найбільш вичерпну інформацію про послуги, що надаються.

Професійне створення сайту з урахуванням усіх тонкощів сучасних веб-технологій забезпечить топові місця пошукової видачі. Важливо, щоб сайт працював, це означає, що користувачі, вводячи запит у пошукову систему, потрапляли на ваші веб-сторінки. Щоб зручніше було уявити перспективи охоплення цільової аудиторії, достатньо побачити статистику.