Приймаючи рішення замовити корпоративний сайт, комерційні компанії найчастіше мають на меті: обійти конкурентів, залучити ще більше потенційних клієнтів та розширити свою цільову аудиторію.
Якісно зроблений корпоративний сайт компанії допомагає зайняти лідируючі позиції у своїй ніші та виділитися серед конкурентів. Все більше компаній створюють власні сайти для розвитку бізнесу, тому конкуренція між корпоративними сайтами постійно зростає.
Особливо гостру конкуренцію можна спостерігати у популярних тематиках та за популярними ключовими фразами. У зв'язку з цим багато підприємців запитують – як же обійти своїх конкурентів, як збільшити відвідуваність свого сайту та переманити до себе всіх потенційних клієнтів?
Якщо ви вирішили замовити корпоративний сайт, то бажано врахувати весь арсенал, який допоможе залучити відвідувачів:
Плануючи створення корпоративного сайту, завжди потрібно орієнтуватися на сайти конкурентів з бізнесу (дивитися, як у них). Важливо аналізувати сайти конкурентів та використовувати їх цікаві ідеї, але уникати недоліків. Часто навіть успіх вашого бізнесу залежить не від якихось об'єктивних показників (якість сайту, його відвідуваність тощо), а від кількості конкурентів та їх рівня.
МАКСИМАЛЬНО ІНФОРМАТИВНИЙ КОНТЕНТ (інформація про товар та послуги). Будь-якій людині перед покупкою завжди хочеться дізнатися максимум інформації про товар. Якщо ви надасте йому цю інформацію, то різко підвищуються шанси укладання угоди. Тому крім тексту додавайте якісні фотографії товару, можна навіть відео. Якщо у ваших конкурентів немає всього цього, то ви будете мати певну перевагу.
ЗРУЧНЕ МЕНЮ І СИСТЕМА НАВІГАЦІЇ. Проаналізуйте сайти конкурентів і зверніть увагу на те, чи зручно вам переміщатися розділами сайту, чи зможете ви швидко знайти якусь інформацію або товар. Після цього намагайтеся зробити навігацію на своєму сайті ще більш простою та зрозумілою для відвідувача. Особливу увагу приділіть функціям пошуку.
ГАРАНТІЯ БЕЗПЕКИ УГОДИ. Потенційний клієнт повинен знати, що його не обдурять, що він не викине на вітер гроші. І це почуття потрібно всіляко підкріплювати з вашого боку. Позитивні відгуки про компанію дуже добре сприяють зміцненню довіри клієнтів. Також важливо обрати найбільш доступний та безпечний для клієнтів спосіб оплати. Найоптимальніший варіант – готівкою.
ВИСОКИЙ РЕКЛАМНИЙ БЮДЖЕТ. Інакше кажучи, конкурента можна легко «задавити» високими витратами рекламу свого бізнесу. Але цього треба вдаватися лише тоді, коли у вас є зайві кошти, коли ви не особливо обмежені у фінансах. Крім того, реклама далеко не завжди буде доцільною.
ВИСОКИЙ РІВЕНЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ. Ретельно підготуйте своїх співробітників до роботи з потенційними клієнтами. Співробітники повинні знати практично все про товари, послуги та про сам сайт. Вони повинні вміти відповісти на будь-яке запитання клієнта. Крім того, співробітників потрібно навчити правильно спілкуватися з клієнтами (саме мовлення, тембр голосу, манера спілкування). Можна навіть спеціально перевірити рівень обслуговування у сайтів конкурентів і виявити слабкі місця там (наприклад, довго не відповідають на дзвінки, розмовляють нецікавим нудним голосом, не знають відповіді на деякі питання про товари і т.д.)
Однак є речі, які ви не можете змінити, які від вас не залежать. Наприклад, сайти конкурентів існують набагато більше часу, ніж ваш сайт. Або вони вже мають постійну цільову аудиторію. Або вони вкладають ще більші гроші в рекламу (вам такий рекламний бюджет не під силу). Але все, що залежить від вас, слід використати на 100%.