Бажаєте замовити сайт? Тоді пам'ятайте, що якими б хорошими не були «лебідь, рак і щука», віз залишатиметься на місці, поки вся робота над проектом не матиме чітко спрямованого вектора.

Нерідко, створюючи сайт та користуючись послугами фрілансерів, кінцевий результат замовника не тішить. Наприклад, важлива роль при розробці сайту приділяється заповненню, тому власник проекту замовляє у копірайтера якісний контент.

На етапі заповнення сайту унікальними статтями важливо врахувати оформлення веб-сторінок, оскільки навіть найцікавіші та найкорисніші статті можуть залишитися ніколи не прочитаними внаслідок неписьменної роботи інших фахівців.

Користувачі часто стикаються з сайтами, на яких тексти розміщені настільки дрібним шрифтом, що майже непридатні до прочитання або неправильне поєднання кольорових гам перешкоджає комфортному читанню з екрану. Важливо враховувати розмір сторінки, щоб на ній текст гармонійно поєднувався з графічним і мультимедійним контентом.

Ефективність результату полягає у узгодженості всіх фахівців та з урахуванням особливостей роботи один одного, тобто сайт та контент створюються професіоналами у команді. Тому переваги вибору професійної студії зі створення сайтів, де над проектом працює команда фахівців, узгоджуючи між собою всі нюанси, незаперечні.

Підходячи до створення сайту, необхідно враховувати всі фактори впливу на аудиторію, а також передбачати негативні моменти. Не варто ставити в пріоритет якусь частину проекту, адже важливим є і дизайн, і структура, і юзабіліті, і статті. Кожна частина є невід'ємною складовою сайту, тому має бути не тільки виконана якісно, ​​а й ідеально уточнена для гармонійного поєднання в єдину систему.

Створюючи сайт, рекомендуємо слідувати відпрацьованій схемі, заснованій на вивченні поведінки користувача при пошуку інформації, що його цікавить в Інтернеті.

  • За статистикою, користувач переглядає перші позиції, в середньому 3-5, у пошуковій видачі.
  • Заходячи на сайт, протягом кількох секунд відвідувач формує первинну думку про сайт, що базується на враженні від дизайну.
  • Відвідувач шукає цікаву інформацію від 30 секунд до 3 хвилин у середньому. Якщо не знаходить, то переходить далі у пошуку.
  • Аналізує інформацію та робить висновки.

Враховуючи, що молодому сайту важко конкурувати з гігантами, що міцно закріпилися в «топі», в першу чергу ухил необхідно зробити на низькочастотні запити з малою конкуренцією, грамотно прописані мета-теги, додаткову цінність контенту, яка зараз високо індексується ПС і з великою ймовірністю приваблює відвідувачів .

Вразити дизайном можна теж по-різному. Тому варто врахувати настрій користувача залежно від тематики сайту. Не варто забувати про те, що графіка, колірна гама і змістовий зображень є лише супроводом і не повинні створювати перешкод засвоєнню інформації, що надається.

Структура сайту з розподілом на розділи, підрозділи та із системою фільтрації, як правило, полегшують і прискорюють пошук. Однак тут можуть виникнути проблеми: довге завантаження сторінки, незрозуміла чи надто складна система навігації, які зазвичай стають причинами втрати відвідувача.

Проробляючи юзабіліті, намагайтеся виключити подібні неприємності, щоб пошук потрібної інформації для відвідувача перетворювався на легку та приємну подорож. При цьому, наблизивши відвідувача до прочитання контенту, вразивши легкістю та невимушеністю, важливо не зіпсувати всі старання довгим та нецікавим чтивом. Чіткий, докладний і структурований виклад інформації в доступній для цільової аудиторії формі, вже є більшою частиною успіху. Однак «захопити читача» - зацікавити, розташувати та довірливо налаштувати, слід у перших 2-3 рядках.